Permalänk
Medlem

Hörlurar Sennheiser HD6XX

Sennheiser HD6XX köpta från Massdrop, sparsamt använda.
Väldigt bekväma och fint ljud i (öppna) men då jag använder dom alldeles för sällan så är det bättre att nån annan får glädje av dom.

Prisidé: 2000 kr

Finns i Umeå-trakten. Köparen betalar ev frakt om dom ska skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 1000kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har lite dålig koll på vad det här med Massdrop innebär men som jag har förstått så är dessa lurar samma som HD650, stämmer det?

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk

Tjena, som jag förstod köpte du dem genom Massdrop, så du importerade du dem från USA? Hur mycket fick du betala i tull?
Funderade på att köpa ett par själv därifrån, eller dina om du kan ge mig ett bra pris!
Skapade mitt konto alldeles nyss, fick ett felmeddelande när jag klicka på kontakta annonsören, hoppas att det inte är ett problem.
"Behörighet saknas
Åtkomst nekad
Du måste ha varit medlem i 7 dagar och skrivit 3 inlägg i forumet för att använda SweClockers marknad."

Skrev inte att jag ville köpa det som var annonserat
Permalänk
Medlem
Skrivet av greenflow:

Bjuder 1000kr + frakt

Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus123:

Har lite dålig koll på vad det här med Massdrop innebär men som jag har förstått så är dessa lurar samma som HD650, stämmer det?

Jag är faktiskt också lite osäker, jag tror att de motsvarar HD650 men att det är viss skillnad - t.ex. är det en 3.5mm-kabel på dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gnomercey:

Tjena, som jag förstod köpte du dem genom Massdrop, så du importerade du dem från USA? Hur mycket fick du betala i tull?
Funderade på att köpa ett par själv därifrån, eller dina om du kan ge mig ett bra pris!
Skapade mitt konto alldeles nyss, fick ett felmeddelande när jag klicka på kontakta annonsören, hoppas att det inte är ett problem.
"Behörighet saknas
Åtkomst nekad
Du måste ha varit medlem i 7 dagar och skrivit 3 inlägg i forumet för att använda SweClockers marknad."

Japp, jag köpte genom Massdrop och fick betala tull när dom importerades. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag betalade, nånstans kring 5-700 kr kanske?

Bara att buda vettigt pris så kanske du får ta mina

Permalänk
Skrivet av roadrun:

Jag är faktiskt också lite osäker, jag tror att de motsvarar HD650 men att det är viss skillnad - t.ex. är det en 3.5mm-kabel på dessa.

Läste lite och verkar som att det ska vara mer eller mindre exakt samma som HD650. Bjuder 1500:- + frakt.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Skrivet av roadrun:

Japp, jag köpte genom Massdrop och fick betala tull när dom importerades. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag betalade, nånstans kring 5-700 kr kanske?

Bara att buda vettigt pris så kanske du får ta mina

Tack, Beställde ett par nya från massdrop. Gav $315 för lurar + förstärkare, inkl frakt. Verkar inte vara någon ytterligare tull på dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus123:

Läste lite och verkar som att det ska vara mer eller mindre exakt samma som HD650. Bjuder 1500:- + frakt.

Noterat.

Permalänk
Medlem

Jag avslutar annonsen nu på söndag, högst bud då får dom. Just nu är det @Rasmus123 på 1500:- + frakt.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500kr bor i Umeå så hämtar upp dem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shazz:

Bjuder 1500kr bor i Umeå så hämtar upp dem!

Tyvärr, sålda.