Söker personer till en Minecraft server

Permalänk
Medlem

Söker personer till en Minecraft server

Jag tänkte starta en egen server som inte har 100 pers inloggade samtidigt. Vill bara ha några personer som man kan spela med och kanske bli internet vän med. Servern kommer ha några basic regler men jag vill bara ha en server där vi alla är vänner, har ett shopping distrikt, och bygger snygga hus till exempel. Ingen pvp är tillåten. Har ni frågor så är de bara å fråga. Hoppas ni vill joina!

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, kanske inte är den som spelar mest men gör det gärna, och då gör jag det för att bygga 😊, från och med helgen då jag just nu är på resande fot

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kan hoppa in också, rätt ny på minecraft men tycker det är kul att bygga osv!

Permalänk

Jag hänger gärna med:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad kul att det är några som vill, jag ska vänta lite till och få fler pers men sen startar det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om ni vill får ni gärna joina min och min polares realm Vi startade den idag och hade tyckt de va kul med lite fler personer.

Permalänk
Medlem

vad är ”id” till realmen? Eller namnet, jag joinar gärna, de andra i tråden kan ju också joina om du tillåter det såklart. Det skulle va kul

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Zssb2:

vad är ”id” till realmen? Eller namnet, jag joinar gärna, de andra i tråden kan ju också joina om du tillåter det såklart. Det skulle va kul

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka ditt minecraftnick så kan jag bjuda in dig även om någon annan vill vara med

Permalänk
Medlem
Skrivet av without warning:

Om ni vill får ni gärna joina min och min polares realm Vi startade den idag och hade tyckt de va kul med lite fler personer.

Låter skoj, kanske inte lirar jätte mycket. Men när tillfällen finns.
IGN; Ecual

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Mitt ign : Eholster

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ign: Farfo

Permalänk
Medlem

kan nog joina också

Edit: Tror mitt ingame nick är: Corpsekill

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

Hade gärna joinat, återkommer med IGN. EDIT: IGN: Flosklel

Permalänk

Hej!
Ni är nu inbjudna så bara att gå in o spela!
Spawn pointen är en bit iväg från där vi bygger. Vi är på x:528 Z:-1648. Står några skyltar där och en kista. Ha kul!