Permalänk
Medlem

Fylla på Telia Refill via Internetbanken

Just det, hur gör man?
Loggade in på Telias sida, valde att fylla på mitt refillkort via Internetbanken (föreningssparbanken) och följde anvisningarna. Det försvann 100 kr från mitt konto... men vad händer sedan? Fylls det på automatiskt eller?

Fy fan känner mig som en pensionär, förstår ingenting... hehe. Kan bero på att man sänkt lite för många öl

Permalänk

när det gäller comviq så fungerar det likadant, och efter en liten stund, så har man sitt påladdade belopp plus sin intjänade bonus sen den förra påtankningen på kortet!

så om du inte har pengarna på din mobil direkt har du det nog om några minuter

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
när det gäller comviq så fungerar det likadant, och efter en liten stund, så har man sitt påladdade belopp plus sin intjänade bonus sen den förra påtankningen på kortet!

så om du inte har pengarna på din mobil direkt har du det nog om några minuter

Ahh, såg det nu. Fick just in pengarna

Tack iaf

Permalänk
Medlem

Detta har inte riktigt med ämnet att göra... men min kompis fyllde på 100kr via internet i förra veckan nån gång och när han kollade saldot hade han fått 150kr!! istället för 100kr.. så jag fyllde på mitt kort direkt med 100kr och jag fick också 150kr!

Hur bra som helst ju!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av res
Detta har inte riktigt med ämnet att göra... men min kompis fyllde på 100kr via internet i förra veckan nån gång och när han kollade saldot hade han fått 150kr!! istället för 100kr.. så jag fyllde på mitt kort direkt med 100kr och jag fick också 150kr!

Hur bra som helst ju!

Det kan inte vart bonusen elelr?

Permalänk
Medlem

Nej jag har Telia Refill!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

res: Från vilken sida fyllde du på ditt Telia Refill?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag fyller på min mobil från www.uvtc.com
Måste ha dem som förval först.
Klickar i vad jag vill ha, så kommer en påfyllningskod upp, sen kommer beloppet på telefonräkningen. Med 5% rabatt

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros