Permalänk
Medlem

Acer CZ350CK

Hej! Tänkte sälja min nuvarande skärm då jag ska byta till en triple monitor setup, jag kan dock tänka mig byta mot en Alienware AW2518HF. Jag har fortfarande lådan kvar med skärmen. Den har inte fått en enda skapa sen jag köpte den från CDON, bara lite dammig men det kommer jag ta bort såklart innan den säljs. Några key features från skärmen:
100Hz
3440x1440 21:9
Freesync
AHVA panel
100% sRGB spektrumet.
1800R kurva (Får inte konstiga färger vid sidorna som min gamla PG348Q fick vid sidorna)
4ms (GTG)

Skärmen kostar i skrivande stund 5900~ kr i CDON, jag tänkte mig ungefär 4000kr för skärmen eller högsta bud. Jag håller bud tills det håller på dö ut om det kommer till det. Skriv gärna om ni är intresserad av mer information

Jag kan skicka den (Har org paket kvar), men helst inte. Jag kan leverera skärmen gratis om köparen bor inom Östergötland eller Stockholms området då jag brukar pendla mellan båda ställen rätt ofta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skärm

Du skulle kanske inte kunna tänka dig att byta mot en Aoc Agon Ag251fz 240hz?

Mvh Leo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Lakris: Det låter väldigt frestande, men tyvärr så har jag löst 2 dell 25" skärmar som är vid sidorna nu, och skulle vilja hålla det "full dell" när det kommer till skärmarna. Men hittar jag inget så kanske jag kan höra av mig till er senare om du skulle vara intresserad fortfarande!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Börjar och bjuder 3000kr. Bor i Linköping och kan hämta typ när som helst.

Permalänk
Medlem

Höjer till 3500 kr.

Har du den i drift? Hur funkar den med dubbla HDMI?