USB C till dubbla USB C i Sverige?

Permalänk

USB C till dubbla USB C i Sverige?

Hej,

Jag letar efter en dongel som jag kan använda till min razer phone 2 som tillåter mig att använda mina USB C hörlurar samtidigt som jag laddar mobilen. Jag har endast hittat sådana kablar på den amerikanska marknaden och undrar därför om någon vet var man kan köpa sådana i Sverige? Vill helst slippa långa frakttider, samt problem vid eventuell defekt vara.

Tack på förhand!

Visa signatur

Main PC: Ryzen 7 7700X * RX 6950XT.
Backup PC: Ryzen 5 1600X * Vega 64 Liquid Cooled.
Laptop: ROG Flow X13 (Ryzen 9 5900HS * RTX 3050 (35W)).

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Googlade "type c splitter" och första produkten var denna https://www.24.se/datortillbehor/kablarkontakter/usb-kablar/u...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Rekordmedlem

Varför kallar man det splitter när det är ett usbljudkort det handlar om, roliga namn en del hittar på för att förvilla.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Hjälpsam

Denna borde kunna lösa dina problem
https://www.deltaco.se/produkter/signalhantering/usb/hubbar/4...

De flesta som säljer Deltacoprylar borde kunna fixa en till dig om du inte hittar den eller liknande löst.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

@Vzano: Tack så mycket! Satt själv och googlade runt i cirka tio minuter men hittade inga konstigt nog.

Visa signatur

Permalänk

@Fluf: Tack så mycket!

Visa signatur