Det finns inte tyvärr, vi var över 100 000 medlemmar som skickade in en protest när denna blockad kom men dom skiter fullstäändigt i oss som inte vill använda Microsoft och Apple produkter.
Jävla grisar är vad det är. Ursäkta mig.
Köp en BMW M5 eller en Mercedes senaste S Klass eller så får du inte vara med, dom som vill mecka med sina saker får inte använda vägen. Köp en Hallberg Rassy eller en Najad alla som har en utombordare får inte vistas på havet. Lämna in dina uppgifter till oss så vi kan ha koll på dig annars får du inte vara med.
Alltså, varför är så många med som vill inte egentligen tycker om det som sker? Snacka om dubbel moral.
Vi är tvugna att köpa produkter där företag har begått uphovsrättsintrång i vanliga människors kod
Domen, apple 2012: https://www.rcfp.org/wp-content/uploads/imported/20120105_202...
Folk tycker BankID är bra. Sponsra ett kriminellt företag som snor kod från vanliga människor eller så får du inte vara med, altenativ är enkelt. Skit i bankid och byt bank eller vad det är som kräver dig att använda det, ju mindre desto bättre är det, en bank skall ha hand om ekonomi inte om säkerhet på den lokala pizzerian som skall autha en, det har gått lite för långt nu.
Fyfan, stödja kriminella dom får inte ett öre av mig dels är deras produkter jävligt dåliga och dels är dom kriminella, näfyfan! Tacka linux. Det är väl härligt att vara utan? Tycker jag iaf. Vi vill inte ha BankID i våra produkter, använd malware till malware snälla, det är en seriös vädjan.
Detta visste ni inte va, äntligen en som kan etik, moral, licens och lagar här och vad Apple är. Dom, är ett kriminellt företag som är både malwaare och själ från vanliga människor, dom är dömda
Vad säger ni nu va apple users, köpa droger på stan det är inte ok för de är kriminellt men köpa malware av företag som stjäl min och andras kod det är OK för mig är inget ok men ... Det är INTE ok att prata om fildelning men det är ok att prata om Apple? Kan ta denna frågan hur långt som helst och jag kommer vinna varje argumentation därför vill jag bara ge dig ändaste råd vill du göra rätt för dig och slippa problem i framtiden för de kommer det att komma så va fri från allt som har med sådant här att göra, linux är loopet de är inte stängt.
I en fri och öppen värld mår alla bäst.
PS! Eftersom att APPLE blev dömda 2012, så kan du ladda ner alla deras vrsioner av MacOS gratis på deras server det hittar du inte på första sidan av google eller sådär sånt filtrerar dom bort men jag har koll ändå och du gör allt detta via OSX-QEMU där finns både info om lagar och licenser om hypervisorn alla har rätt att ladda ner minst en kopia per dator åtgågnen så det är helt enligt lagen för licenser och lagar skall följas även om dom inte gör det.
https://github.com/kholia/OSX-KVM
Stäng FORT SOM FAN ner när du är klar, det är ett malware så på egen risk.
Apple är malware
Apple är dömda
Apple är kriminella
Apple är malware
Apple är dömda
Apple är kriminella.
Det var mitt bästa tips! Tänk när jag skrev om allt detta förr i tiden och folk sa att jag var dum i huvudet och inte visste vad jag prata om. Jag valde att inte fortsätta diskutera med dom, och sen drog jag.
Jag visade aldrig källan till domen jag skrev bara att apple är malware och kriminella, dom tror fortfarande att dom har rätt och jag fel och tycker att jag är ett troll och en clown
Vilka stjärnor va! Skulle jag vilja dela infon till dom? Dom får göra bort sig ett tag till det är ingen som vet bättre som kommer ta dom seriöst! Dom får skylla sig själva Dom kunde frågat "Vad är det du menar, vad har du för information?" Närå, då är man en "clown, trolll och dum i huvudet" ... men jag vet redan att det är tvärtom problemet är att dom inte kan förstå det så jag tycker det är rätt åt dom att dom får fortsätta göra bort 24/7. haha.
Lycka till med qemu.