Permalänk
Medlem

Asus PCE-AC88

Har dragit nätverk i huset så behöver inte längre mitt trådlösa nätverkskort som har servat mig väl i ett par år. Fick utan problem ut 5-600 Mbit trådlöst med detta kort.

Har även köpt till förlängningskablar till antennen så att man kan få upp antennen en bra bit på väggen för bättre mottagning. Dessa ingår också.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd

Hej. Jag bjuder 300 + frakt.

Permalänk
Medlem

Bud noterat. Vi ger det 24 timmar.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Permalänk
Medlem

Jag kan ta den för 500 inkl. frakt. Hojta till om det är intressant, behöver en med kort varsel.

Visa signatur

Intel Core i5 6600k @ 4,6 Ghz | Cooler Master Hyper 212 Evo |
Asus Z170 Pro Gaming | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 PC17000/2133MHz 2*4 GB | MSI Geforce GTX 1080Ti Gaming X 11 GB | Samsung 840 EVO Series 250 + 120 GB | WD Red 1 TB | Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enrico:

Jag kan ta den för 500 inkl. frakt. Hojta till om det är intressant, behöver en med kort varsel.

Taget. Skickar PM.

Visa signatur

Permalänk

Ställer mig i kö på 500 med frakt om andra skulle hoppa av