Ryzen cpu,moderkort ev ram och psu

Permalänk
Medlem

Ryzen cpu,moderkort ev ram och psu

Hej,

Vill sätta ihop varsin dator till barnen hemma, de delar just nu på en r7 1700 i varsin vm och de räcker gott just nu men tänkte kolla ifall någon sitter på lite delar de vill sälja för rätt peng.

Söker ryzen 1600 och uppåt till 3600. Inget 3700.
Så 1600,1700,1800,2600? Ev 2700 men helst 3600. Äh, jag kan inte alla modeller.
Helst med cpu kylare också
moderkort behöver verkligen inte vara top notch.
500w+
Ram inget under 3200mhz och 16gb

För rätt peng komplett dator utan chassi och gpu, sätter dator i server rack så har redan chassi.

Betalar swish + frakt annars hämtar inom gbg.

Må gott!
Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett EVGA SuperNOVA G1+ 850Watt - köpte på Inet 2018-05-29
och ett Cooler Master V1000 - köpt på komplett.se 2014-01-28
Som jag kan sälja, EVGA har bara legat i sin låda sedan jag bytte till SFX agg. Och Cooler Master agget används just nu i min HTPC, men är VÄLDIGT mycket overkill för det.
Men en av dom kan jag sälja, typ 900:- för EVGA eller 700:- för Cooler Master agget är väl vettigt (+ frakt)?

EVGA agget har ca 8år garanti kvar, och Cooler Master agget har ingen garanti (gick tydligen ut förra året).

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Har ett EVGA SuperNOVA G1+ 850Watt - köpte på Inet 2018-05-29
och ett Cooler Master V1000 - köpt på komplett.se 2014-01-28
Som jag kan sälja, EVGA har bara legat i sin låda sedan jag bytte till SFX agg. Och Cooler Master agget används just nu i min HTPC, men är VÄLDIGT mycket overkill för det.
Men en av dom kan jag sälja, typ 900:- för EVGA eller 700:- för Cooler Master agget är väl vettigt (+ frakt)?

EVGA agget har ca 8år garanti kvar, och Cooler Master agget har ingen garanti (gick tydligen ut förra året).

Behöver ingrt så dyrt, vill komma billigt undan. Tack för du skrev iallafall! Mvh

Permalänk

Har ett Thermaltake Smart 630w semi-modulärt nätaggregat som du kan få för 400kr

Permalänk
Skrivet av McZlatanAndCO:

Har ett Thermaltake Smart 630w semi-modulärt nätaggregat som du kan få för 400kr

Hej!

Jag har ett xfx proseries core edition 650w psu om du är intresserad.