När bör jag köpa laptop? Behöver den till Februari -21

Permalänk
Medlem

När bör jag köpa laptop? Behöver den till Februari -21

Tja. Är ute efter att göra mig av med min stationära och ersätta den med en laptop då jag inte längre kör några tyngre spel längre utan endast använder datorn till att skriva, se på film, surfa och ibland kör min sambo lite sims så det blir i princip mina "krav". Tänker att jag lägger runt 12k som mest men då vill jag gärna ha något som håller i några år. Design, ljudnivå och storlek är plus men inga krav. Sambon ska dessutom börja plugga och kommer behöva ha med den till plugget ibland, ska finnas eluttag på plats men hon vill gärna inte ha en laptop som ser ut som en P12as våta dröm.

Vad har ni för råd till mig? Och när bör jag köpa en laptop? Mellandagsrea? Efter mellandagsrean? Har alltså inte bråttom och tänkte att jag är ute i god tid för att inte stressa och betala mer än jag behöver. Jättetacksam för all hjälp!

Permalänk
Medlem

Vänta så länge som möjligt - det kommer ju alltid nya bättre prylar.
Men råkar du hitta något bra erbjudande på en laptop som uppfyller alla dina krav, så slå till. Black Friday och mellandagsrea är bra att titta på, men många ställen har ju tillfälliga kampanjer då och då.