Permalänk

i9-10900K

Hej! Säljer en 10900K då jag inte längre har behov av den. Jag köpte den från en mellanhand i Tyskland, originalkvitto finns digitalt vilket köpare givetvis får men vid eventuellt garantiärenden så är det nog lättare att gå direkt via Intel (finns ju t.ex. Tuning Plan).

Kan hämtas centralt i Göteborg eller fraktas varpå köparen står för fraktkostnad.

Pris: 4500 kr eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tänkte bara flika in med att du förmodligen av misstag listat denna som "Köpes" istället för en "Säljes"-annons.

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Skrivet av cooljeppe3:

Tänkte bara flika in med att du förmodligen av misstag listat denna som "Köpes" istället för en "Säljes"-annons.

Tack, blev lite fel där. Verkar inte gå att ändra i efterhand då alternativet är låst

Permalänk

Du skulle kanske kunna kontakta Sweclockers och be dom ändra det åt dig

Permalänk
Inaktiv

@Lan Vem/vilka är ansvarig(a) över marknaden? Går detta att lösa?

Permalänk
Hedersmedlem

@Apothysis Fixat

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

Toppen, tack för det!

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500!

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apothysis:

Hej! Säljer en 10900K då jag inte längre har behov av den. Jag köpte den från en mellanhand i Tyskland, originalkvitto finns digitalt vilket köpare givetvis får men vid eventuellt garantiärenden så är det nog lättare att gå direkt via Intel (finns ju t.ex. Tuning Plan).

Kan hämtas centralt i Göteborg eller fraktas varpå köparen står för fraktkostnad.

Pris: 4500 kr eller bud.

Läs hela annonsen här

Tjena,

Har den överklockats? Om ja, vilken hastighet nådde du?

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk

@draanexle Jag hade den OCCT Large AVX2-stabil med överklockade minnen med 5.3 GHz (0 offset) på alla kärnor och 5.0 GHz cache tillräckligt för att kunna spela AVX-tunga spel men jag har en custom loop och ett Maximus XII Apex. Tycker inte det borde vara några konstigheter att köra den på 5.2 GHz med lite simplare kylning men jag vill inte göra några löften på något sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apothysis:

@draanexle Jag hade den OCCT Large AVX2-stabil med överklockade minnen med 5.3 GHz (0 offset) på alla kärnor och 5.0 GHz cache tillräckligt för att kunna spela AVX-tunga spel men jag har en custom loop och ett Maximus XII Apex. Tycker inte det borde vara några konstigheter att köra den på 5.2 GHz med lite simplare kylning men jag vill inte göra några löften på något sätt.

Nädå, förstår att du inte skulle vilja ge några löften. Om den klarar 5.3 så skulle den ju definitivt klara 5 eller 5.1 med en AIO iallafall. Är intresserad men måste fundera innan jag lägger bud.

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk
Avstängd

@Apothysis - if you can show some screens of that running on your rig, that should be sufficient for anyone who wants to buy it. This way you show what you have achieved, and people who are experienced will understand. You do not need to promise anything just to show proof of your own results. :).

Permalänk
Skrivet av Jeriko:

@Apothysis - if you can show some screens of that running on your rig, that should be sufficient for anyone who wants to buy it. This way you show what you have achieved, and people who are experienced will understand. You do not need to promise anything just to show proof of your own results. :).

The problem is that I don't want to put it back in the system since it's already been taken out and cleaned etc. and I don't really feel the need to screenshot stability testing for my own sake so I don't have any older screenshots.

Here's a 3dmark Timespy run I have saved - https://www.3dmark.com/spy/14186331

Permalänk
Medlem

Budar 3700kr+frakt

Permalänk
Medlem

3800+frakt

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk
Skrivet av cRitZa:

3800+frakt

Ledande bud. Jag tänker att jag avslutar budgivningen kl 15:00 idag!

Permalänk
Avstängd

3900kr + shipping

Permalänk

Sold to Jeriko!