Permalänk

@webhallen

Råkade välja fel butik vid utchecking och istället för att byta butik gjorde jag en ny beställning. Kan du eventuellt kolla vilken av mina två beställningar som "ligger bäst till" så kan jag avbeställa den andra?

Tack!

CPU: 5600x
Ordertid: 15:01
Förnamn: Po
Vald butik: Fridhemsplan
Ordernummer: xxxx9328

---

CPU: 5600x
Ordertid: 15:04
Förnamn: Po
Vald butik: Centrallager
Ordernummer: xxxx0306

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Kontakta kundtjänst där! vågar inte säga vad som händer om man tar bort en

Tack, jag gjorde det och de löste det med en gång Dockk så kom jag inte med i första batchen ändå, med tiden 15:02. Får hoppas på en tidig batch 2 då kanske...

Visa signatur

Europeisk marknadschef för Pimax Technology.
SweViver - Min officiella VR Gaming & Review YouTube kanal: https://www.youtube.com/SweViver/
PC: Palit RTX 4090 Gamerock OC - AMD 5950x - 32GB DDR4 3600MHz - HX1000i
Go-to VR headset: Pimax 8KX & Pimax Crystal

Permalänk
Medlem
Skrivet av RageFire:

Hoppas ni får era innan det tar slut. Jag lär få vänta.. har fortfarande inte fått bekräftelse Mail. Och på ’min sida’ finns ingen order ens.

Ajdå, ja det ser inte bra ut för dig. det kunde varit värre, läst om ett par där pengar dragits och sidan krashat och inget mail eller bokning och inga pengar heller. jag tog på faktura, kändes säkrast och blir det något knas så kan man alltid bestrida eller skjuta upp fakturan.
Där måste jag faktiskt rekommendera klarna, nu blev det qliro eller vad det heter och dom vet jag inte mycket om. En gång så fick jag en faktura av klarna på ett köp men inget dök upp och sista betalningsdagen började närma sig. så jag ringde dom och dom sköt upp fakturan 1 månad, bara sådär. varan kom veckan efter men det är trevlig när dom inte är omöjliga.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Karate Taco:

Förstår, bara trist när man förväntar sig att sidan ska fungera på ett sätt men den ändå markerade Sollentuna av någon oklar anledning. Såg det i sista sekund men då var beställningen redan gjort... Ack och tve.

Förstår att du skriver hastigt och är helt overwhelmed just nu, men "lägga den åt sidan sålänge i allt kaos", syftade du på min proc? Betyder det att det finns hopp?

Är det något jag lärt mig är att jag aldrig ska lova något, men ska se vad jag kan lösa, om inte nu så kanske senare i kommande leveranser! alla är tagna på sängen hos oss just nu.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

@Webhallen

CPU: 5900x
Ordertid: 15:03
Förnamn: Ni
Vald butik: Postorder
Ordernummer: xxxx0018

Permalänk
Medlem

Oj, nu gick min inet-order från Orange till Grön - Plockas helt tvärt.. hade helt gett upp på dom, men deras system kanske bara blev helt överbelastat.

Permalänk

Ni som frågar varann om olika ordernr - ange även vilken CPU för annars spelar det ju ingen roll. Jag har nr xxxx9317 på en 5800X och har en grön bock, dock vet jag inte om jag fått nån eftersom nästa mejl inte kommer förrän ordern lämnar lagret (vilket inte skett än).

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Är det samma kö för alla typ av beställningar, dvs att man betalar och hämtar i butik OCH få en levererad hem MEN man betalat?

Permalänk
Medlem

@webhallen

CPU: 5900X
Ordertid: 15:03
Förnamn: Jo
Vald butik: Postorder - express
Ordernummer: *****933

Tack!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av crypot:

Ser för övrigt ut som att Inet har 4st kvar.

Beställde på Webbhallen 15:03 och verkade som att det var försent, kom hit och såg ditt inlägg. Lyckades kamma hem en av de fyra verkar det som.

I ordern står det att beräknad leverans är imorgon.

Tackar!

Permalänk
Medlem

Lol nu står det 50+ i lager på Inet

Permalänk
Webhallen
Skrivet av GasCanius:

@webhallen

Råkade välja fel butik vid utchecking och istället för att byta butik gjorde jag en ny beställning. Kan du eventuellt kolla vilken av mina två beställningar som "ligger bäst till" så kan jag avbeställa den andra?

Tack!

CPU: 5600x
Ordertid: 15:01
Förnamn: Po
Vald butik: Fridhemsplan
Ordernummer: xxxx9328

---

CPU: 5600x
Ordertid: 15:04
Förnamn: Po
Vald butik: Centrallager
Ordernummer: xxxx0306

Behåll Fridis

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

@webhallen
order: ****0011
CPU: 5900x
Ordertid: 15:03
Förnamn: vi
Vald butik: Instabox

Visa signatur

Samsung G7 27 1440p 240Hz, Logitech G PRO X superlight, Logitech Powerplay XL mod, GK68XS Custom, 5900X, PBO Curve Optimizer -12 core 2,3, resten -30. Infinity 2000Mhz, MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X, backplate kylfäns+120mm nuctua, Thermal Grizzly Thermopad + Kryonaut repaste, 993mV, core 2100mhz, mem 22000Mhz, Resizable bar, ASUS ROG Strix X570-E, G.SKILL TRIDENTZ NEO dual rank B-die 1.45v 2x16GB DDR4 CL 16-16-16-36 4000Mhz 1T, Samsung 980 series PRO 1TB x2 raid 0, Samsung 850 Evo 1TB, be quiet Dark Power Pro 12 1500W

Permalänk
Inaktiv

Woho! Verkar som att jag lyckades knipa en av 8 st 5950X från Inet 🙌🏻 Fick precis SMS om att den plockas. Då blir det datorbygge i helgen!

Permalänk
Medlem

Fint när man väntar på någon form av bekräftelse från Webhallen och får ett mejl... Så är det ett nyhetsbrev med info om nån Iphone...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Är det något jag lärt mig är att jag aldrig ska lova något, men ska se vad jag kan lösa, om inte nu så kanske senare i kommande leveranser! alla är tagna på sängen hos oss just nu.

Ska be en bön för dig Patrik, du är större än Jesus

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

@webhallen

Tid: 15:01
CPU: 5800x
Order: xxxx9309
Namn: Ha***
Vald butik: Hötorget

Permalänk
Medlem

Köpte en 5900X från Inet på jobbet, nu är jag hemma och ska sätta mig och kolla reviews för att se ifall jag bör behålla den eller inte. Är verkligen inget fan av att de släpper recensionerna samtidigt som säljstarten.

Permalänk
Medlem

Fick tag på en 5600X på Inet, ordern plockas just nu

Permalänk
Medlem

@webhallen

CPU: 5950x
Ordertid: 15:01
Order: ****9348
Förnamn: Morgan
Vald butik: Postorder

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon46732:

Woho! Verkar som att jag lyckades knipa en av 8 st 5950X från Inet 🙌🏻 Fick precis SMS om att den plockas. Då blir det datorbygge i helgen!

I så fall är jag en av dom andra sju, fick också just SMS och tittar jag på webben så står det Plockas nu, inte Bokad.

Ordern la jag med lite krascher så fort jag kunde, men bekräftelsen kom först 15:41 så trodde det var helt borta från kartan.

Permalänk
Medlem

@webhallen

CPU: 5900x
Ordertid: 15:05
Förnamn: Fredrik
Vald butik: Hemleverans
Ordernummer: xxxx0505

Tack!

Skrev fel
Visa signatur

Moderkort: ASUS P8Z77-V Pro | CPU: 3570K @ 4.5Ghz | Kylare: Noctua NH-D14 | Chassi: CM Storm Stryker |
GPU: ASUS GTX680DC2 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600Mhz 16GB | PSU: NZXT HALE90 750W 80+ Gold |
HDD: Corsair Force 3 180GB + 4TB WD 7200RPM | Skärm: 2x Samsung S23A700D 120Hz |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xanrag:

I så fall är jag en av dom andra sju, fick också just SMS och tittar jag på webben så står det Plockas nu, inte Bokad.

Ordern la jag med lite krascher så fort jag kunde, men bekräftelsen kom först 15:41 så trodde det var helt borta från kartan.

Grattis!!! 🎉

Samma här! Misstänker att de går igenom allt manuellt. Fick några fel vid beställningen också. Fick ladda om betalsätt och trycka på slutför två gånger bland annat.

Permalänk
Medlem

Får dåligt samvete att spamma @webhallen på det här sättet, men man vill ju bara veta 🙈

Order: xxxx9342
CPU: 5800X
Ordertid: 15:01
Förnamn: Se
Vald butik: Brev / Postpaket - Express

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon46732:

Samma här! Misstänker att de går igenom allt manuellt. Fick några fel vid beställningen också. Fick ladda om betalsätt och trycka på slutför två gånger bland annat.

Mmm.. ska nog vänta med att avbeställa min order på webhallen innan man ser att det inte bara är gremlins i maskineriet dock..

Permalänk
Medlem

Fick tag på en 5600x ifrån netonnet, finns fortfarande kvar

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/processor/amdsoc...

Permalänk
Samsung Sverige

@webhallen

CPU: 5900x
Ordertid: 15:04
Förnamn: Hans
Vald butik: Hemleverans
Ordernummer: xxxx0365

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Beställde https://www.webhallen.com/se/product/327098-ASUS-ROG-Crosshai... samt ekwb monoblock när jag kom hem 1534.

Jag lär få vänta...

Permalänk
Medlem

Fick varken från Webhallen eller Inet verkar det som. Hur snabba är folk egentligen? (5900X)

Permalänk
Medlem

Nu fick jag orderbekräftelse ifrån Inet samt att ordern dök upp på mina sidor. Tog bara en timme