Vad skulle den här bärbara gaming laptopen värderas till?

Permalänk

Vad skulle den här bärbara gaming laptopen värderas till?

Tjena! Den här datorn köpte jag någon gång under 2017, kan inte exakta datumet. Nu vill jag sälja den för att jag inte längre behöver den. I övrigt låg inköpspriset mellan 7000-8000 kr och den har fungerat helt utan problem. Inget på eller i datorn har byts ut sedan inköp.

Datorn heter Asus Gaming FX553VD-DM201T
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=4126692

Tack för eran hjälp!

Permalänk
Medlem

5-6 kanske. Män lägg den här och låt folk buda. Sedan är det bara att skriva att du säljer den bara pm du anser priset är skälrligt

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Det blir mest troligen svårt att få ens 3500 kr för den. Begagnatmarknaden kryllar av GTX 1050 och de håller knappast måttet idag. Det var en budgetkrets när den lanserades..

Skrivet av Mega-Dark:

5-6 kanske. Män lägg den här och låt folk buda. Sedan är det bara att skriva att du säljer den bara pm du anser priset är skälrligt

5-6000 kr, då snackar vi nyss uttagen dator som i princip är oanvänd.

Skulle du betala 5000 kr för en upp till tre år gammal dator med nypris om 8000 kr?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077