Permalänk

Acer Nitro 5 AN517-51 17.3"

Tjena!

Dags att sälja min gaming-laptop.

Datorn är inköpt: 2019-10-04 på Webhallen

Kvitto på datorn finns och originalkartong kan letas upp om datorn behöver skickas.
För specs se här:
https://www.webhallen.com/se/product/303521-Acer-Nitro-5-AN51...

Överlag är det väldigt bra skick på datorn. Det enda slitaget är på WASD knapparna (se bild).

Datorn finns att hämta i Malmö men kan skickas mot fraktkostnad.

Jag tänker mig ett startbud på 4000SEK. Buda gärna i tråden och inte via PM så alla kan vara med och ta del av budgivningen!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

10/10 sämsta annons bild men bra pris

Permalänk
Skrivet av ResarXam:

10/10 sämsta annons bild men bra pris

Sorry för det! Ville bara visa slitaget. Allt annat är i nyskick! Om någon köpare är intresserad går det naturligtvis ordna fler bilder

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

4000 kr
Behöver skickas

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Skrivet av Elfsberg:

4000 kr
Behöver skickas

Budet är noterat, tack!

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Finns denna kvar?

Permalänk
Skrivet av Qraft:

Finns denna kvar?

Ja det gör den. Tänkte köra på fram mot helgen sen får se om det blir ett avslut någonstans

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Jag köpte precis en annan laptop och måste därför ta tillbaka mitt tidigare bud.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Skrivet av Elfsberg:

Jag köpte precis en annan laptop och måste därför ta tillbaka mitt tidigare bud.

Absolut, inga som helst problem. Tack för visat intresse!

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk

Lägger väl ett bud på 4k, Behöver skickas!
När avslutas budgivning?

Permalänk
Medlem

Finns datorn kvar? Budar 4100 och kan hämta den

Permalänk

Lägger ett nytt på 4500!

Permalänk

Alla bud är noterade! Sorry för att jag har varit seg, haft mkt att göra. Vi kan sätta slut på aktion på Onsdag den 25e November.

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Budar 4700 med upphämtning, ska dock till malmö idag eller imorgon om det går att avsluta budgivningen tidigare

Permalänk
Skrivet av Vikti:

Budar 4700 med upphämtning, ska dock till malmö idag eller imorgon om det går att avsluta budgivningen tidigare

Då upphämtning prioriteras före frakt så låter detta lockande, blir dock tidigast imorgon då!

Visa signatur

9600k gtx 1080