Kundservice på Webhallen??
Jag undrar helt enkelt om någon känner till hur man når fram till en kundservice värd namnet hos Webhallen?
Jag beställde och BETALADE en Config på drygt 18 000 i slutet på november och alla saker fanns i weblager utom kylare och fläktar. Fine, det är ok att vänta en stund på dessa, mitt val och jag får skylla mig själv att jag får vänta. Om ni inte känner till så kan man inloggad på Webhallens sida se sina orders och på min stod det som sagt då i slutet november att mina grejer som jag köpt och betalat var på väg till Config utom fläkt och kylare då. Förra veckan kom äntligen fläktarna in i lager men kylaren var tyvärr tidigast slutet januari. Detta tröttnade jag på så jag bad dem ändra till en annan kylare vilket var helt ok. Perfekt, då kan de börja bygga min pc!
Nope, tydligen inte. När jag går in och tittar på min order så ser jag något extremt märkligt. Helt plötsligt står det att min beställning väntar in 2 andra saker för att kunna byggas. Den kan inte byggas för att hårddisken och nätaggregatet inte finns i lager!? Jag har alltså köpt och betalat för både nätaggregat och hårddisk i november, fanns 50+ i lager av ena och 20+ av andra när jag köpte.
När jag ringer kundservice så får jag bara svaret, "Nä tyvärr, de sakerna saknas i lager just nu". Dvs god dag yxskaft. Jag bryr mig ju inte om vad som finns i lager, jag har ju redan köpt och betalat prylarna när de fanns massor av dem i lager. Hur kan dagens lagersaldo spela roll för mig? De skulle undersöka saken igår efter jag pratat med dom på telefon men återkommer på mail och konstaterar " Tyvärr finns inte dina grejer i lager". Tjena... Ringer idag och igen och får samma svar. Har bett om att få prata med någon ansvarig och fått svar att de ska föra det vidare men kan inte lova att jag blir uppringd. Känns som ett skämt.
Väntar de in att allt finns i lager innan de skickar till Config utan att reservera? Eller har de sålt mina grejer jag köpt och betalat till någon annan?
Något av ovan två alternativ är det som har hänt vilket i princip skulle kunna innebära att min burk aldrig byggs eftersom saker såklart om vartannat kan tillfälligt nollas i lagersaldo.