Billigare grafikkort till flickvännen

Permalänk
Medlem

Billigare grafikkort till flickvännen

God kväll på er!

Letar efter ett grafikkort i 700-800kr klassen till tjejens dator. Hon rockar ett gtx 670 sen 7år tillbaka... Hon bryr sig inte nämnvärt av allt lagg, men jag får rysningar bara genom att sitta bredvid.

Finns det ett MSI gtx 970 där ute måntro? Hade just detta förut, fungerade bra och är ett jäkla uppsving ifrån ett 670 iallafall!

Kan hämta kring hela norrsidan av Stockholm, alternativt frakt!

Har du något kort som skulle kunna vara av intresse skicka gärna PM

Allt gott,
Andreas

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har ett 980 från MSI liggandes om det skulle vara intressant?

Permalänk

Vill posta ett liten förtydligande då jag fått en del PM ang. mitt 980 och var lite slarvig i min kommentar. Kortet var inte menat att möta köparens exakta pris utan lämnade information om att kortet finns och förhandling om pris kunde komma vid intresse.

Permalänk

Jag har ett radeon 290 tri-x OC liggande. Inte riktigt kanske ett 970 men det är väl åtminstone en uppgradering. Jag finns i söder om söder så vi kanske kunde mötas i mitten någonstans ifall du är intresserad.

EDIT:

Skrivet av brackemannen:

Men det kanske inte var ett 290x eller ?

Nej.

info onödig för ett nytt inlägg
Visa signatur

not one step back

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att vi naturligtvis inte tillåter annonskapning.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathemoto:

Vill posta ett liten förtydligande då jag fått en del PM ang. mitt 980 och var lite slarvig i min kommentar. Kortet var inte menat att möta köparens exakta pris utan lämnade information om att kortet finns och förhandling om pris kunde komma vid intresse.

PMar!

Skrivet av alexoyeah:

Jag har ett radeon 290 tri-x OC liggande. Inte riktigt kanske ett 970 men det är väl åtminstone en uppgradering. Jag finns i söder om söder så vi kanske kunde mötas i mitten någonstans ifall du är intresserad.

Tack för erbjudandet, men tror inte att den kommer uppgraderas i snar framtid igen, så lika bra att satsa på åtminstone ett 970

Skrivet av Kent:

*Tråd rensad*

Observera att vi naturligtvis inte tillåter annonskapning.

Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde318:

PMar!

Tack för erbjudandet, men tror inte att den kommer uppgraderas i snar framtid igen, så lika bra att satsa på åtminstone ett 970

Tackar!

Har för mig att ett r290x ligger mellan 970 och 980 enligt tester om jag inte har fel, vilket isåfall är bättre än 970 eller hur??
Men det kanske inte var ett 290x eller ?

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

hej
har detta kort i fall intresse finnes Radeon R9 FURY X 4GB HBM

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro