PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

13:15. Är det över? Ingen mail iallfall.

Permalänk

Någon som fått något än?

Permalänk
Medlem

Inget mail här heller.

Permalänk

Nada

Permalänk

Inget här heller

Permalänk

Kämpat hårt för att skaffa en PS5, uppskattar jätte mycket om någon kan ge över koden.

Permalänk
Medlem

Inget här heller...

Permalänk
Medlem

Tror inte de har blivit skickade än. Deras Instagram kommer nog låta oss veta när det händer.

Permalänk
Medlem

Och där fick jag ett mail...... från spotify.
Dem verkar lite sega. eller så är det som sist att alla förlorare ikke får sina mail.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

Kämpat hård för att skaffa en PS5, uppskattar jätte mycket om någon kan ge över koden.

Tror alla vi här som fortfarande är utan har kämpat lika hårt

Permalänk

Åker snart på en hjärtattack hahaha

Permalänk
Medlem

Vi lär få reda på vinnarna om vi kollar till blocket under fredagen. 😂😢

Permalänk
Medlem

Jag skulle gissa att knappen lyser grönt (Lägg i varukorg) på hemsidan när koderna är ute. https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/playstati...

Permalänk
Skrivet av mikkat:

Jag skulle gissa att knappen lyser grönt (Lägg i varukorg) på hemsidan när koderna är ute. https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/playstati...

Permalänk
Medlem

Nu gick EG på en insta story ut med att dem håller fortfarande på. bara att vänta lite till då

Permalänk
Medlem

Snart kommer vi börja höra på nyheterna hur bristen på PS5 orsakar psykisk sjukdom hos ungdomar.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Konstig nog har inte chefen kallat mig på nått möte än. Han kanske är en av oss i forumet ;p

Oj jag jobbar dåligt idag.

Permalänk

Sitter på psykologi lektionen och kan knappast höra läraren över att mitt hjärta slår. Aja detta känns viktigare just nu

Permalänk
Medlem

Frågan är om den extra tiden det tar är ett bra tecken. Kanske rensar bort lite scalpers, men det är väl önsketänkande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Frågan är om den extra tiden det tar är ett bra tecken. Kanske rensar bort lite scalpers, men det är väl önsketänkande.

JAG HOPPAS VERKLIGEN DET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

Kämpat hård för att skaffa en PS5, uppskattar jätte mycket om någon kan ge över koden.

Hahahahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

Årets inlägg

Permalänk
Skrivet av Ping Floyd:

Årets inlägg

Kan koden ens överlåtas?

Permalänk
Medlem

Holy shit! Trillade in ett mail precis, sket nästan ner mig.. bara ett jobbmail! Spänningen är helt olidlig!!

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5700X3D (Arctic Liquid Freezer III 280mm) RAM: Corsair Vengeance LPX CL18 3600 MHz (4x8gb)
Mobo: ASUS Strix B550-F Gaming Gpu: ASUS Prime 5070 ti OC
PSU: Corsair RM750X V2 Lagring: WD SN750 1tb, MX500 1tb, WD HDD 2tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dijonsenap:

Kan koden ens överlåtas?

Ja men Elgiganten bibehåller sig rätten att ta bort koder de ser i forum, etc eller om någon försöker sälja dem. Hur de nu ska se det.

Permalänk

Fick in ett Sweclockers mejl medan jag satt i tråden, lär behöva pacemaker efter detta

Permalänk
Medlem

SJUKT ! Man väntar med spänning om att få köpa en konsol.. Frugan trodde att de lottade ut vilka som vinner en ..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rimze:

SJUKT ! Man väntar med spänning om att få köpa en konsol.. Frugan trodde att de lottade ut vilka som vinner en ..

Ja det är faktiskt sjukt, men sjukt mycke bättre än att handla av scalper.

Permalänk
Avstängd

Inga nya mail i min inkorg så man får hålla tummarna för att de rensar på personer som lagt in fler mailadresser på samma hemadress och liknande. Hoppas också att de på något sätt kan få bort alla dessa tråkiga scalpers.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Inga nya mail i min inkorg så man får hålla tummarna för att de rensar på personer som lagt in fler mailadresser på samma hemadress och liknande. Hoppas också att de på något sätt kan få bort alla dessa tråkiga scalpers.

Otur om man råkar bo i samma trappuppgång som någon annan då!