Permalänk
Medlem

Lian Li O11 Dynamic Vit

Hej!

Säljer mitt vita Lian Li O11 Dynamic som jag köpt på marknaden för några veckor sedan då den saknar buren för hårddiskar vilket är vitalt för mig.
Har inte monterat något i det utan enbart packat upp och upptäckt att buren saknas.
Originalkartong finns men föredrar att inte frakta pga risk med postnords hantering.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill etc.

Allt gott!
/Max

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

kan du inte köpa en bur från lian li eller nån annanstans?

kan inte kosta många kronor

Visa signatur

rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tystast:

kan du inte köpa en bur från lian li eller nån annanstans?

kan inte kosta många kronor

Har letat som en galning efter reservburar men verkar inte finnas någonstans :/

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Jag har ett par HDD burar liggande från en lianli o12. De som sitter i botten.
Hör av dig på pm om du vill ha ett par bilder för att se om de kan passa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Jag har ett par HDD burar liggande från en lianli o12. De som sitter i botten.
Hör av dig på pm om du vill ha ett par bilder för att se om de kan passa.

Stort tack för erbjudandet men kikade lite på bilder och tror dessvärre inte att den typen av bur funkar då O11 har burarna ståendes på sidan och buren skruvas vinkelrätt på bakstycket av chassit

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

So what happened with the other lian li you had for sale which was damaged? Is it the same one you are selling now? 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeriko:

So what happened with the other lian li you had for sale which was damaged? Is it the same one you are selling now? 🤔

That one has already been sold to Mr.Pro, this is a second case that I bought that I picked up in person from @Whooolis

Visa signatur

Permalänk
Medlem

700kr + avhämtning

Permalänk
Medlem

Tror jag har burarna till mitt någonstans

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

Även jag kan ha burarna liggandes, ska kolla upp detta, kommer endå inte ha några mekaniska diskar.

Visa signatur

[ lian li pc-o11 dynamic ] [ Corsair rm1000x ] [ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO X570 ]
[ 64GB G.Skill TridentZ Neo 3600mhz ] [ Samsung 980 Pro 500GB / Samsung 980 pro 2TB]
[ Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB VISION OC ] [ UltraGear 38GN950 ] [ 360 water cooling ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Tror jag har burarna till mitt någonstans

Skrivet av Casten83:

Även jag kan ha burarna liggandes, ska kolla upp detta, kommer endå inte ha några mekaniska diskar.

Tack så mycket för omtanken men jag har redan köpt ett nytt chassi så burar är inte längre relevant för min del
Allt gott till er!<3

Visa signatur