Webbkamera mot frakt + 100:- till Barncancerfonden

Permalänk
Medlem

Webbkamera mot frakt + 100:- till Barncancerfonden

Tjena,
Hoppas detta är ok.
Köpte ett gäng Webbkameror på Amazon när de var till väldigt bra pris. Tänkte skänka bort ett antal mot vad frakten på 48:- kostar samt 100:- (minst ) till Barncancerfonden.
De är nya och den här modellen: Kamera

EDIT: ALLA SÅLDA
Har totalt 8 st och tänkte mig processen så här:

1. Ni swishar ert bidrag till till Barncancerfonden här:
https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/vara-gavor/swi...

2. Ni kontaktar mig sedan på PM för att swisha för frakt och ge er adress. De 48:- täcker portot för standard frakt, vill ni ha spårbart är det 66:-

Ni kan också hämta upp i Kristianstad om ni vill slippa frakt, bidraget skall swishas ändå

Summa summarum så blir det att ni får en webbkamera för 148:-, halva priset mot Amazon.de, och Barncancerfonden får 800:-

Ha en trevlig dag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Härligt initiativ, köper gärna en och stöttar Barncancerfond (trebarnsfader så man "vet" ju hur skit man mår när barnen drabbas).

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Hedersknyffel

Underbart initiativ, härlig läsning på en fredagsmorgon!

Permalänk
Medlem

Absolut, 200 kr till BCF ordnar jagn

Permalänk
Medlem

Kanon, tackar för det. 3 st kvar!

Permalänk
Medlem

Hejhej jag tar gärna en!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Hej jag tar gärna 1!

Permalänk
Medlem

Wow! Jag tar också en!

Permalänk
Medlem

Då tar jag gärna den sista och 200kr till fonden

Permalänk
Medlem

Får det till 6 nu men jag hade några i reserv så vi kör på!

Gäller att smida medans järnet är varmt:)

Permalänk
Medlem

Finns ingen kvar då antar jag?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Finns ingen kvar då antar jag?

Återkommer! Måste inventera men för nu pausar vi

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Återkommer! Måste inventera men för nu pausar vi

@sebbeharry
Vi kör 1 till så släng iväg ett PM!

I nuläget har 5 av 7 swishat. Stort tack alla!

Permalänk
Medlem

Finns ingen kvar då antar jag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av toompaa1:

Finns ingen kvar då antar jag?

Jag väljer att hålla där tyvärr. Även om det inte är så mycket så går jag back på varje kamera som jag skänker.

Men jag tackar alla för ert engagemang, otroligt! Ha en trevlig helg!

EDIT: 7/8 betalda än så länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av toompaa1:

Finns ingen kvar då antar jag?

Det finns 1 kvar om du är intresserad.
De andra är packade/adresserade och åker till posten imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Det finns 1 kvar om du är intresserad.
De andra är packade/adresserade och åker till posten imorgon!

Om den inte blir tagen så skickar jag 150kr till barncancerfonden + frakten, kan fixa på en gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av McSneak:

Om den inte blir tagen så skickar jag 150kr till barncancerfonden + frakten, kan fixa på en gång

Det är först till kvarn så kör på det.
Släng iväg ett PM med din adress så skall jag se till att den åker på lådan idag!:)

Permalänk
Medlem

Ur säkerhetsperspektiv så kan det vara klokt att inte plugga in USB-enheter i sin dator och särskilt inte från en tredjepart/mellanhand.

Nu är vi ändå mån om varann på detta forumet, men jag vill väcka uppmärksamhet för framtida köp som maskerats som någon slags välgörenhet och eventuellt förstör saker oavsiktligt.

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontooz:

Ur säkerhetsperspektiv så kan det vara klokt att inte plugga in USB-enheter i sin dator och särskilt inte från en tredjepart/mellanhand.

Nu är vi ändå mån om varann på detta forumet, men jag vill väcka uppmärksamhet för framtida köp som maskerats som någon slags välgörenhet och eventuellt förstör saker oavsiktligt.

Intressant input som jag faktiskt inte tänkt på, men det borde väl isf gälla alla prylar med USB på andrahandsmarknaden?
Men man kan aldrig vara nog försiktig.

Med det sagt så har jag testat en kamera själv och den gav inte utslag i något Anti-Virus. Jag har inte testat alla.
Då du antagligen syftar på mig som mellanhand och jag såklart inte kan bevisa att jag inte fyllt dessa kameror med något virus eller liknande så låter jag ansvaret gå till köparen att koppla in den under säkra former. Alternativt inte koppla in den alls och endast vara glad över sitt bidrag till BCF

Permalänk
Medlem

7 paket på lådan nu!

Tack till er alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Intressant input som jag faktiskt inte tänkt på, men det borde väl isf gälla alla prylar med USB på andrahandsmarknaden?
Men man kan aldrig vara nog försiktig.

Med det sagt så har jag testat en kamera själv och den gav inte utslag i något Anti-Virus. Jag har inte testat alla.
Då du antagligen syftar på mig som mellanhand och jag såklart inte kan bevisa att jag inte fyllt dessa kameror med något virus eller liknande så låter jag ansvaret gå till köparen att koppla in den under säkra former. Alternativt inte koppla in den alls och endast vara glad över sitt bidrag till BCF

Det som jag reagerade på var att själva märket på kameran och att dom sålts i paket billigt. IT-säkerhet glöms lätt bort och ville endast förmedla en väckarklocka.
Better safe than sorry när det gäller datorn

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro