Snygg laptop för lättare andvänding - cirkus 10k

Permalänk

Snygg laptop för lättare andvänding - cirkus 10k

tjena har just nu en macbook pro från 2017, gillar windows för mkt för att behålla den.
Letar efter en laptop som ska användas till slösurfande, netflix, betfair trading.
Budget är runt cirkus 10k. Gärna tun design, liknande macbooks design.
mvh

Permalänk
Medlem

Huawei Matebook är så lik en Macbook att jag är förvånad att Apple inte stämt dem, så det kanske kan vara ett alternativ.

Visa signatur

MSI PRO Z790-P WIFI | Intel i9 13900K | 128 GB DDR5
GTX 4070 12 GB
Samsung 990 Pro 4 TB | WD Black SN850X 2 TB Gen 4 | 2 x 1 TB Samsung 970 EVO Plus
3 x ASUS 27" | 1 x Philips 49"

Permalänk
Avstängd

LGs Gram-serie är rätt nice, sjukt lätta utan att kompromissa med prestanda och så och inte så farligt dyra. Påminner om Macbook i designen också, men du får nog vänta på rea om du ska hitta en under tio lakan dock.

Permalänk
Skrivet av Superfrog:

Huawei Matebook är så lik en Macbook att jag är förvånad att Apple inte stämt dem, så det kanske kan vara ett alternativ.

Kikade lite på den, såg faktiskt rätt trevlig ut!

Permalänk
Skrivet av snajk:

LGs Gram-serie är rätt nice, sjukt lätta utan att kompromissa med prestanda och så och inte så farligt dyra. Påminner om Macbook i designen också, men du får nog vänta på rea om du ska hitta en under tio lakan dock.

Tack så mkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av johan1000:

tjena har just nu en macbook pro från 2017, gillar windows för mkt för att behålla den.
Letar efter en laptop som ska användas till slösurfande, netflix, betfair trading.
Budget är runt cirkus 10k. Gärna tun design, liknande macbooks design.
mvh

Installera windows på macbooken (?).

Permalänk
Medlem

HP Spectre Folio är rätt snygga, lädret gör nog att de blir lite tyngre, men galant.

Touchscreen är oumbärligt för slösurfande.

Jag kör doch Microsoft Surface men det är utanför prisspannet