Permalänk

Dell XPS i fysisk butik

Tjena! Första tråden här, hoppas den inte är för opassande.

Är det någon som vet om någon fysisk butik i stockholmsområdet har Dell XPS-datorer på display? Exakt modell spelar inte så stor roll, så länge det är detta års eller förra årets serie. De flesta butiker verkar bara ha på webblager. Sedan tänker jag ju köpa från Dells hemsida, men man vill ju gärna "klämma och känna" lite innan man köper en så pass dyr dator 🙄

Permalänk
Medlem
Skrivet av yallinatorn:

Tjena! Första tråden här, hoppas den inte är för opassande.

Är det någon som vet om någon fysisk butik i stockholmsområdet har Dell XPS-datorer på display? Exakt modell spelar inte så stor roll, så länge det är detta års eller förra årets serie. De flesta butiker verkar bara ha på webblager. Sedan tänker jag ju köpa från Dells hemsida, men man vill ju gärna "klämma och känna" lite innan man köper en så pass dyr dator 🙄

XPS finns ju ett antal varianter, när jag kollar prisjakt verkar ingen ha den i lager i butik. De som har någon XPS laptop för runt 34000:- är Inet, fast bara webblager.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Jag var i samma situation som dig för ca 1-2 veckor sedan, var sugen på en Dell XPS 13 men ville klämma först. Jag var en skitstövel och gick in på Blocket och låtsades vara intresserad. Tråkigt för säljaren absolut, men jag är inte redo att köpa en dator för 20K utan att ens ha klämt på den.

Och när du har gjort det kommer du inse att du vill ha en, för mig var det inte en tvekan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ångerrätten finns ju också, det är ju det den är till för.