Permalänk
Medlem

ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC

Hej,

Jag säljer nu detta ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC grafikkort som inköptes från Inet den 2020-11-19 och mottogs någon gång under våren, hittar dessvärre inte något specifik datum.

Original förpackning (bilder finns i galleriet) samt kvittofinns.

Grafikkortet har endast använts till enklare surfande, Photoshop och enstaka spelsession, endast någon timme som högst. Dvs kortet har knappt använts överhuvudtaget och det är lite en av anledningarna till att jag nu säljer kortet till förhoppningsvis någon som kan få mer nytta utav kortet.

Kortet köptes för 10 390:- vid köptillfället och säljer den därmed för 11 000:-, där spårbar frakt med PostNord ingår.

Den sista bilden i galleriet visar en uppmärksamhet som gjorts på kortet, där den ena (vänstra) sidan "hänger" mer än den andra (höger). Detta är något som upptäcktes vid öppnande av produkten och troligen är pga tillverkningen av kortet.
Detta är alltså inget som har orsakats utav mig, utan är så kortet är helt enkelt samt att detta har inte påverkat kortet på något sätt.
Det är i alla fall ingenting som jag har märkt av under min tid som jag har använt den.

Betalning sker via Swish samt vidare information kring köpet görs i överenskommelse med köparen.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill samt inte alls om diverse omständigheter eller dylikt skulle uppstå.

Eventuell budgivare/köpare godkänner med sin budgivning dessa villkor.

Oseriösa köpare undanbedes vänligen men bestämt.

Mvh,
Dawelio

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

11000 med frakt bjudet

Permalänk
Medlem

Hämtar ikväll om så önskas eller imorgon för utsatt pris.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Permalänk
Medlem

Matchar Dorkchicken med avhämtning (förmodar att han vill ha det fraktat till GBG).

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Permalänk
Medlem

Touché. 💀

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Touché. 💀

Permalänk
Medlem

13200kr + frakt

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

Äh man lever bara en gång. 13k och avhämtning så slipper du skicka. Mvh

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Permalänk
Avstängd

13,5 hämtning

Permalänk

Ush miners betalar ju vad som helst.... 😭 Im out...GL hoppas du får den @BenjiBE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

Ush miners betalar ju vad som helst.... 😭 Im out...GL hoppas du får den @BenjiBE

Man behöver inte ens vara miner. Räcker med att minea vid inaktivitet med sin gamingdator för att betala igen mellanskillnaden med/utan LHR xD

Permalänk
Medlem

13750kr + hämtning

Permalänk
Avstängd

Höjer till 14k

Permalänk
Medlem

14300

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

14700

Permalänk
Medlem

När avslutas budgivningen?

Permalänk
Medlem

Sitter delen som "hänger" löst på något sätt eller är den fast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekl3M:

Sitter delen som "hänger" löst på något sätt eller är den fast?

Ingenting är löst eller dylikt, kortet är helt funktionsdugligt, precis som det kom i förpackningen.

Anledningen till att jag nämnde är mer för att vissa kan vara lite mer estetiskt fixerade och därav har jag nämnt det så att eventuell köpare är fullt medveten om det.

Satt inget fel på kortet och inget varken sitter eller hänger löst på något sätt

Ska försöka få ihop en bättre bild ikväll som förhoppningsvis illustrerar det hela bättre.

Permalänk
Skrivet av Dawelio:

Ingenting är löst eller dylikt, kortet är helt funktionsdugligt, precis som det kom i förpackningen.

Anledningen till att jag nämnde är mer för att vissa kan vara lite mer estetiskt fixerade och därav har jag nämnt det så att eventuell köpare är fullt medveten om det.

Satt inget fel på kortet och inget varken sitter eller hänger löst på något sätt

Ska försöka få ihop en bättre bild ikväll som förhoppningsvis illustrerar det hela bättre.

För info till ev köpare, på mitt strix 3080 som jag har så det det på höger som det "glipar" lite dvs shroud e lite högre? inget som påverkar funktion/temp på kortet alls. Det kom så från fabrik.

Permalänk
Medlem

Ursäkta röran... mitt bud på 14700kr låter jag stå. Däremot hade det varit bra att veta ett slutdatum för annonsen @Dawelio

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Jag drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.