Rätt enkätverktyg?
Hej!
Som vanlig kontorstomte på snart 50år klarar jag ungefär av att sköta min arbetsdator, jobba i Officepaketet, Teams mm. Tar stöd av IT-enheten om det behövs, men ungefär där går min kunskapsgräns, så vet ni det.
Jag skulle vilja genomföra en enkät, med ungefär 40 deltagare. Jag skulle vilja att deltagaren får ett adress, ett personligt inlogg med lösen och där på ett och samma ställe får bedöma vissa faktorer/frågor om tre-fyra andra deltagare i samma enkät.
Och att det först svarar på alla frågorna för den första av deltagarna de ska bedöma, och därefter alla frågorna om nästa deltagare och därefter nästa deltagare de ska bedöma.
Jag vill sedan kunna få ut de givna bedömningarna per bedömd deltagare, och jag som arrangör vill kunna se vilka som bedömt deltagaren och få en samlad bild av bedömningen.
Summerat så ska alla 40 deltagare ha bedömt 3-4 andra och själv ha fått bedömning av 3-4 andra. Men jag vill inte att deltagarna själva ska kunna se vilka som bedömt den eller hur bedömningarna ser ut. Självklart måste de få veta vilka de ska bedöma.
Jag skulle också själv kunna välja vilka som bedömer vilka, alternativt så ska systemet själv kunna slumpa det.
Jag vill också kunna ändra deltagarantal, hur många varje deltagare ska bedömas av, respektive hur många de ska bedöma. Jag vill också kunna ändra/byta/ta bort/lägga till frågor som de ska bedöma varandra i.
Så frågan jag önskar hjälp med: finns det någon programvara/app/system/molntjänst e.d. som jag med min kompetens kan ordna detta i själv? Tacksam för hjälp