Diablo II: Resurrected lanseras – SweClockers livestreamar fredag klockan 16:00

Permalänk
Medlem

Haft skitkul, ingen refund för mig

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Ah funkar ju ingen vidare direkt, har 1 kvar av 6st som kan spela nu. Random dc och så går de aldrig att ansluta igen

Permalänk
Medlem

Funkar stört bra på Series X i alla fall, nästan samma mjukhet och perfekta portning som Diablo III.
Ser riktigt bra ut också. Har hunnit dra upp en paladin till level 13, men jag kommer nöta satan alltså. Perfekt, mysigt höstspel!

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av SleeZy:

Du har 3 respecs totalt, 1 per svårhetsgrad. Samt att du kan farma token of absolution som ger fri respec hur mycket du vill.

Du får essence från andy/duriel (samma essence), Mephisto essence, Diablo essence, baal essence. Kombinera dessa 4 i cube så har du en token.

Däremot så har det inte alltid funnits, så du spelade kanske tidigare än så.

Men grinding för grejjer ptja, det är ju det hela spelet går ut på. Så ARPGs kanske inte för dig?

Ska vi snacka grind så är path of exile 432432 gånger värre. Men också ett bättre spel trots det.
Bland annat därför jag gått över till Path of diablo modden när det kommer till d2. Inga fusk och botar, bra trade site, bra community. Samt en del Quality of life men i det stora hela rätt likt orginalet.

Så det kommer bli lite trögt att vänja tillbaka mig nu i d2r.

Edit: Förtydligade vad jag menade med respecs.

Tack för infon, nej Respec fanns inte när jag spelade, bra att de lade till det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

https://www.twitch.tv/mrllamasc <Method> #1 D2 TEAM - RACING FOR WORLD FIRST BAAL AND UBERS KILL

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

jahapp, hann till A5 ancients NM då :), vi hade turen att hitta en sol runa + en war schyte precis innan shenk i norm, insight direkt så kunde rusha igenom hela NM :)... var ett par close calls med souls i act 3 + 4 (tackar och bockar för rejuvs).

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk

Nu dog tydligen servers å några method snubbar losade sin chars, gg blizz

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

När man läser problemen som PC och PS har är man ännu gladare att man valde Xbox...

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Nu dog tydligen servers å några method snubbar losade sin chars, gg blizz

Det är inte som när betan krasha och karaktärerna dyker upp igen efter en stund? Trist annars.

Jag hann till lvl14/act2. Mest tack vare min grupp för min fire druid är inte en stark varelse...

Permalänk
Medlem

HASSE!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Det vore lite naivt att tro att vid direkt release skulle allt flyta helt perfekt. Det är alltid en risk om man förköper eller köper det direkt vid release. Bara titta på i princip ALLA spel som släpps första dagen förmodligen skulle inte vara helt buggfri. Men visst kan man tycka att de borde upptäckt såna problem i beta versioner men men...

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Nu dog tydligen servers å några method snubbar losade sin chars, gg blizz

Den som ger sig in i leken får leken tåla.

Rimligtvis fattar man att är det något trubbel med servrarna är det dag 1 viket mycket väl kan göra det till ett tärningskast vem som blir först ändå.

Med det sagt, förhoppningsvis får de tillbaka dem, vore ju tråkigt annars förstås

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Jag fattar verkligen inte, varje jävla release de gör blir det EXAKT samma problem?! Lol 😄 jag spelade tills lvl 19 men får väll se hur mycket som försvunnit nu när man loggar in 😝

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Hur funkar spells som Blizzard/Corpse Explosion med kontroller (PS4/5/Xbox)?

Permalänk
Medlem

Jag antar att det är till Laddern folk har haft problem att komma in? För jag körde från 17-01 igår i sträck på single player - RIKTIGT nice!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skönt att man inte köpte spelet. Kanske om någon månad när de löst alla problem.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Gubben var tillbaka när jag kollade 00:30 och allt var kvar. Hann iaf få till nästan 3h innan det sket sig

Permalänk
Hjälpsam

Gick tvärt emot min vanliga rutin vid D2 återfall och körde Sorc... som alla andra tydligen.

Brukar köra solo Necro eller Ama som första karaktärer, men nu en OrbSorc.

Öppnade en Act1 game, som snabbt fylldes, vi var 8st olika Sorcs som rensade till och med Andariel tillsammans, var riktigt kul!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Botar kommer svärma spelet inom en vecka tror jag. Vilket är väldigt tråkigt!