Fractal Design Node 304 eller Core 500

Permalänk
Medlem

Fractal Design Node 304 eller Core 500

Tjena!

Försöker få tag på ett Node 304 eller eller Core 500 chassi i schysst skick.

Kan hämta i Göteborg med omnejd.

Hör gärna av dig om du har ett du vill bli av med!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tror jag kan ha ett bättre begagnat vitt Node 304, med dess tillbehör ståendes. Vad kan det tänkas vara värt?
Nu bor jag dock i Lysekil, ca 10 mil ifrån Göteborg.

Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pizzamonstret:

Tror jag kan ha ett bättre begagnat vitt Node 304, med dess tillbehör ståendes. Vad kan det tänkas vara värt?
Nu bor jag dock i Lysekil, ca 10 mil ifrån Göteborg.

Tack så mycket för att du svarade! Det blir tyvärr nästan 4 timmar bilkörning totalt för min del.

Hade du kunnat tänka dig att skicka den? Jag pröjsar givetvis frakten i så fall.

Permalänk
Skrivet av brutak:

Tack så mycket för att du svarade! Det blir tyvärr nästan 4 timmar bilkörning totalt för min del.

Hade du kunnat tänka dig att skicka den? Jag pröjsar givetvis frakten i så fall.

Jag ska kolla om jag kan hitta något vettigt att packa i först. Vet inte alls vad det kan gå på i frakt?
Vilken price range för lådan snackar vi?

Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pizzamonstret:

Jag ska kolla om jag kan hitta något vettigt att packa i först. Vet inte alls vad det kan gå på i frakt?
Vilken price range för lådan snackar vi?

Jag hade tänkt typ 300-500 totalt beroende på skick. Där jag sett de ligga innan på marknaden/blocket/Tradera. Men jag gissar att frakten äter upp rätt mycket av det så fasen vet om det är värt det för din del.

Permalänk
Medlem

Har en Node 304 komplett med originalkartong i bra skick om du fortfarande är på jakt! 350:- kan jag sälja den för.

Permalänk
Medlem

Och ja, finns i Göteborg på Hisingen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad