Ljudmixers och bluetooth adapters

Permalänk
Medlem

Ljudmixers och bluetooth adapters

Hej,

Säljer lite olika ljudutrustning. Inkluderar strömadapters såklart och RCA till 3.5mm på BT-adaptersarna.

Bud fram till 25/1 08:00.

1. ROLLS MX41b 4-kanal stereo mixer
Pris: Bud från 400:- + ev. frakt

2. Behringer MX400 mixer
Pris: Bud från 100:- + ev frakt

3. Logitech S-00113 Bluetooth adapter (den stora)
Pris: Bud från 50:- + ev frakt

4. Logitech BT-adapter (vet inte vilken modell pga etiketten på undersidan försvann när jag tejpade fast denna på vägg)
Pris: Bud från 50:- + ev frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag är intresserad av en av BT-adaptrarna och köper gärna ena. Vilken skulle du säga har fungerat bäst och är i bäst skick?

Mvh Vilgot

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

Hej!
Jag är intresserad av en av BT-adaptrarna och köper gärna ena. Vilken skulle du säga har fungerat bäst och är i bäst skick?

Mvh Vilgot

Kul! Det var väldigt länge sedan jag använde dem på riktigt. Men den lilla varianten köpte jag lite senare än den stora svarta och jag vill minnas att den fungerar bättre. Skicket är ganska bra på båda, lite smårepiga men inget farligt. Däremot ser den blå lite ful ut på undersidan efter lite dubbelhäftande tejp, men den sidan tittar man ju inte på så ofta! Du kan ju alltid köpa båda också så slipper du chansa!

Permalänk
Medlem

Efter mycket letande i gamla ordrar är det denna:
https://www.dustin.se/product/5010814393/bluetooth-audio-adap...

vs denna

https://www.webhallen.com/se/product/140796-Logitech-Wireless...

Så hade valt den blå lilla varianten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mortana:

Kul! Det var väldigt länge sedan jag använde dem på riktigt. Men den lilla varianten köpte jag lite senare än den stora svarta och jag vill minnas att den fungerar bättre. Skicket är ganska bra på båda, lite smårepiga men inget farligt. Däremot ser den blå lite ful ut på undersidan efter lite dubbelhäftande tejp, men den sidan tittar man ju inte på så ofta! Du kan ju alltid köpa båda också så slipper du chansa!

Tack för snabbt svar!
Då tar jag den mindre, 50 + frakt.

Mvh Vilgot

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

Tack för snabbt svar!
Då tar jag den mindre, 50 + frakt.

Mvh Vilgot

Fint, skickat PM!