Google, Microsoft, Apple och Mozilla går samman för bättre webbläsare

Permalänk
Medlem

Jag har inget att tillägga, Firefox gör vad jag vill att Firefox ska göra. Varken mer eller mindre.

Permalänk
Medlem

Väldigt otippat men samtidigt kul för allt vad det innebär - eller ja, jag tror det.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

TIL om "Safari Technology Preview". Ska absolut testas!

Permalänk
Medlem

Största problemet för mig å webbläsare är att jag är så bekvämt bundit in mig med Chrome å mitt Google Account xD
om jag fortfarande kan få synk med bookmarks å key-rings i framtiden som jag har i Chrome idag så ser jag fram emot en webläsar strategi för jag är så jävla less på att Chrome äter så mycket RAM och jag Edge är bara äkkligt, gillart inte. FireFox gillar jag, men då har jag inte min Key-Ring från G-Account med mig å får börja på en ny kula.

går säkert att exportera å importera allt sånt, men som jag skrev i första raden, jag är gubbigt bekväm idag xD

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Började använda Brave på min privata dator för några månader sedan.

Kan rekommendera.