Xtrfy släpper nya musmattor, grepptejp och två trådlösa möss

Permalänk
Melding Plague

Xtrfy släpper nya musmattor, grepptejp och två trådlösa möss

Det svenska bolaget utökar sin fjärde generations kringutrustning med fyra nya produkter på den fjärde dagen i fjärde månaden. Fyra.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Gillar musmattorna. Kanske dags att byta ut gamla helsvarta XL mattan jag har hemma. Den rödgröna framförallt som lockar.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Skrivet av Tenkai Star:

Gillar musmattorna. Kanske dags att byta ut gamla helsvarta XL mattan jag har hemma. Den rödgröna framförallt som lockar.

Håller med, gillar den med lila inslag mest! Villhöver på den!

Visa signatur

Mitt pågående projekt som jag hoppas aldrig blir riktigt klart...

http://www.sweclockers.com/galleri/13903-4k-vardagsrum-for-fr...

Permalänk

Var är musfötterna xtrfy?

Permalänk
Medlem

Använder inte "gamers" F1-F12?

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Använder inte "gamers" F1-F12?

Nej, det nya "coola" är att klippa bort så många tangenter som möjligt. De där 2-3cm extra som F1-F12-raden och ibland även sifferraden tar upp är helt enkelt för stort för folks RGB-packade gamingskrivbord.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Kan se ett problem direkt med de hålade musen.

Alla dessa hål kommer att samla på sig fett från händer och matrester, damm och annat skit. Om du tittar på din fjärrkontroll eller mus, mellan de två segmenten som håller musen/fjärrkontrollen samman (två plast delar, botten och toppen) så samlas det otroligt mkt. smuts där, och det är svår att rengöra utan att skruva delarna isär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Använder inte "gamers" F1-F12?

Möjligtvis mmo - spelare men de inte direkt nån fokusgrupp längre.

Permalänk

Bara 5 gram ökning på MZ1 wireless vs tråd.. bra jobbat. Imponerande också dem verkar ha lyssnat på folk som inte gillar back bumpen på MZ1 och man får en mycket bättre bak med på köpet.

Permalänk
Medlem

4e månad 4e dagen 4a möss + att året har 2st 2or 2+2 = 4.

Xtrfy Illuminati.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Använder inte "gamers" F1-F12?

Det handlar om ergonomi. Om du lägger F-knapparna på ett lager, så behöver du inte sträcka fingrarna lika långt för att trycka på dem. Därför många kör exempelvis 40% tangentbord som även tar bort sifferraden, tar man bort den börjar det dock bli svårare för gejming.

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Kan se ett problem direkt med de hålade musen.

Alla dessa hål kommer att samla på sig fett från händer och matrester, damm och annat skit. Om du tittar på din fjärrkontroll eller mus, mellan de två segmenten som håller musen/fjärrkontrollen samman (två plast delar, botten och toppen) så samlas det otroligt mkt. smuts där, och det är svår att rengöra utan att skruva delarna isär.

Haha, hur lyckas man få matrester i sin datormus? Angående damm, absolut. Jag ser även ett par katthår när jag kollar in i min "håliga" mus, men i övrigt ser den inte skitigare ut än någon annan mus jag haft. Men då sitter jag inte och äter chips vid datorn heller.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
SpelClockers

Jag gillar musmattorna. kan tänka mig den med lite lila, rosa och gult i, den var snygg!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!