Tja, jag har det ärofyllda uppdraget att ha hand om vår BRFs hemsida. Den tuffar och går och det händer inte så mycket på den.
Nu fick jag två frågor från styrelsen.
1: styrelsen vill ha en sida som kräver inloggning och där bara styrelsen har access, för att kunna lägga upp deras protokoll. Hur löser man det på ett bra sätt? Någon som vet en guide som förklarar det på ett bra sätt?
2: går det att knyta denna sida bara för styrelsen så att de kan logga in med BankID? Samt kan man få till att man kan logga in med BankID för admin sidan? Någon som sett en guide för sånt isf?
Allt går med plugin fast inget man gör på en kvart.
Jag skulle rekommendera dig och kontakta webbyrån som gjort sidan och fråga om råd och HSB om ni är anslutna till det.
Allt går med plugin fast inget man gör på en kvart.
Jag skulle rekommendera dig och kontakta webbyrån som gjort sidan och fråga om råd och HSB om ni är anslutna till det.
Jo kanske ska kolla med One.com och se vad de säger om saken. Inte anslutna till HSB, vi har möjligheten att köra webb hos Allabrf men den sidan var ju helt hemsk att använda så vi valde att ha kvar vår egna hos One.
Övrig fråga till någon som ser detta, något som vet ett vettigt plugin för att få en sharepoint liknande funktion gällande dokumenthantering. Tycker att den inbyggda funktionen för att ladda upp dokument samt bläddra bland dem är helt hemsk