Permalänk
Medlem

Skärm till All in one dator

Jag har en all in one dator "Acer Aspire C24, nu har skärmen gått sönder. Kan jag beställa en ny skärm t.ex ASUS VG279Q - 27" FHD IPS 144 Hz FreeSync Gamingskärm? Kan nån hjälpa mig med vilken typ av skärm som krävs? tack på förhand! Stefan

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Pritex21:

Jag har en all in one dator "Acer Aspire C24, nu har skärmen gått sönder. Kan jag beställa en ny skärm t.ex ASUS VG279Q - 27" FHD IPS 144 Hz FreeSync Gamingskärm? Kan nån hjälpa mig med vilken typ av skärm som krävs? tack på förhand! Stefan

Om jag inte missförstått modellen så är datorn inbyggd i skärmen vilket då borde innebära att du inte kan byta skärm då dator och skärm är ett.

Om du har en HDMI-out på baksidan så kan du koppla in en andra skärm i den men då sitter du med två skärmar så det känns lite bökigt, men det går iaf

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen, misstänkte att det inte går att byta bara skärmen, får väl bli en ny dator då......

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Pritex21:

Tack för hjälpen, misstänkte att det inte går att byta bara skärmen, får väl bli en ny dator då......

Du kan ju alltid kontakta acer direkt och kolla vad det hade kostat att lämna in den och få den bytt

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord