VULCAN X KBDFANS MAJA V2 X Oil Kings X NicePBT Shinbun Nya.

Permalänk
Medlem

VULCAN X KBDFANS MAJA V2 X Oil Kings X NicePBT Shinbun Nya.

Hej! Jag testar igen att slänga ut mitt tangentbord, nerdraget pris. Inköpt från KBDfans december 2021. Fick hem det för någon vecka sedan från KBDfans. Jag har byggt ihop det, men jag kommer inte använda det då jag är nöjd med det jag redan har samt ändrad livssituation.

Allt som allt med brädan, tull och frakt, samt switches så gick kalaset på strax över 6000kr.
Varav tull 1134kr
Brädan + extra wristrest 385 dollar.
switches och stabs ca 1200kr.

https://kbdfans.com/products/vulcan-x-kbdfans-maja-v2-mechani...

Jag drar ner priset sen tidigare och lägger ut allt detta som ett paket för 4000kr + (122kr)frakt.

Det ni får:
VULCAN X KBDFANS MAJA V2 MECHANICAL KEYBOARD DIY KIT. Pine green med PC plate.

67st Gateron Oil kings - Dessa är helt stock, då skillnaden inte är enorm mellan lubed(samt lat).

Extra wristrest - Det följer även med ett i kit:et men råkade beställa ett extra.

2st Durock v2 Screw Ins - Dessa är lubade. Jag behövde köpa 2 paket för att brädan använder 5st 2U. Så dom överblivna följer såklart också med.

______________________________________________________________________

Jag har även NicePBT Shinbun keycaps. Splitternya. Öppnade och testade, för foto.

https://mykeyboard.eu/catalogue/nicepbt-shinbun_6181/ - Nypris 1200kr ink frakt.

Jag kan sälja dom i paket eller separat för 1000kr, bjuder på frakten.

Jag har kvitto på allt, brädan, keycaps, switches, stabs, keycaps samt tull. Kompletta kartonger osv.

Har ni frågor så skriv gärna till mig! Swish som gäller!

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Drar ner priset till 3000kr för brädan.
800kr för keycaps.

Permalänk
Medlem

Du vill inte sälja utan switchar?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Du vill inte sälja utan switchar?

Nej tyvärr, helst inte.