Visa signatur
ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG
Tjena,
Köpte mig detta kit i början av augusti och har nu lekt färdigt. En riktigt grym skrivare men den tog för mycket av min tid att förbereda och efterbehandla utskrifter. Det har varit kul att skriva ut ecchi och pokemons men det är dags att prioritera sina hobbys. Har använts i max 10 omgångar skulle jag säga (mindre än 1L harts använt) så LCD skärmen är inte så värst belastad och maskinen ser fin ut.
Mars 3 Pro släpptes i år och är en helgrym skrivare i sin storlek. Hade gärna behållt den om tiden tillåtit men tråkigt att låta den stå och damma. Enkel att "levla" och skriva ut på men tar lite tid att slice:a och efterbehandla utskrifterna jämfört med PLA-skrivare.
Originalkartongerna ligger på sortergården och jag har ingen lust att syssla med frakt. Grejerna finns söder om Jönköping men jobbar inne i stan så kan mötas där om så behövs.
Följande följer med:
Skrivare
ELEGOO Mars 3 Pro 4K
Tvättstation
ELEGOO Mercury Plus 2 in 1 Washing & Curing Station V2.0
Tillbehör
ELEGOO Water Washable Rapid Resin LCD - Svart 1L (oöppnad, tvättas i vatten ej IPA)
Aktivt kolfilter som drivs av USB-porten innanför UV-skyddet
5 st FEP 2.0 Film för hartstanken (+ någon mer som följde med skrivaren)
USB-minne för lagring av utskrifter
Diverse verktyg
Nypris var 5560kr (säg 5000kr då priset inkluderade 2st flaskor harts à $19 jag gjort åt).
Börjar på 3500kr och som sagt, ingen frakt
ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.