Permalänk
Medlem

Ok Gabbax!! Jag addar det i min profil istället så kan du adda mig där. Jag är dock inte online nu iom att jag sitter på jobbet.

Permalänk
Medlem

Men är det säkert om man tarut Cu kylaren vid flytt av datorn varje gång? man kan ju aldrig vara för säker

Visa signatur

/sys: P4 2.6C @ ~3,2 ghz, 4x256 Geil Platinum @ ~490mhz 1:1, PC 9800 Pro @ 396 / 340 (~orig.) l hdd: 1,09tb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodiacen
Men är det säkert om man tarut Cu kylaren vid flytt av datorn varje gång? man kan ju aldrig vara för säker

Då vill du nog inte flytta burken så ofta ett jäkla meck Men du kan ju alltid bära och flytta lådan på ett sånt sätt att flänsen alltid pekar uppåt på så sätt minskar eller eleminerar du sjuv påkänningarna på moderkortet. Borde vara safe då tycker jag. Sen måste du såklart sätta ner den väldigt försiktigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabbax
Costa var det....varför inte säga att det finns "möjlighet" istället för att du garanterar?;)

För att majoriteten av processorerna från malaysia klarar av 3,3GHz hur lätt som helst.

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga: Hur tar man reda på att det är en cpu från malay. som man garanterat får då? Finns det nåt företag som kan visa från vilket land de importerar sina cpu:er?

Visa signatur

Gammal PC räv, numera Applenörd
---------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

overklockers.se kan ta special beställningar på processorer. Frågan är om det är värt mellan skillnaden för tex Datorbutikens priser.

Permalänk
Medlem

Tackar!

Visa signatur

Gammal PC räv, numera Applenörd
---------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem