Enabot Ebo X: En snäll Robocop för familjen

Permalänk
Melding Plague

Enabot Ebo X: En snäll Robocop för familjen

Övervakare, rullande högtalare och robotvän är vad Enabot erbjuder i nya Ebo X.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

JIBO i repris?

Permalänk
Medlem

Yes!!! Äntligen en vän-vän

Permalänk
Medlem

Hade hellre haft en sån här än ett husdjur iallafall!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Fatmajk:

Hade hellre haft en sån här än ett husdjur iallafall!

Eller hur! Har hund som kommer på inkall och vaktar hemmet, men avsaknaden av möjligheten att följa efter en och spela musik är inte ok.

Permalänk
Medlem

Ska den kosta över 10.000kr så hoppas jag att den städar, tvättar samt diskar också.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Enviro:

Eller hur! Har hund som kommer på inkall och vaktar hemmet, men avsaknaden av möjligheten att följa efter en och spela musik är inte ok.

Låter mer som att bara fattas lite träning
Munspel borde ju vara enklast

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Påminner lite om en RoBoHon.

Hey Bim, guess what?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F | Ryzen 9 5900X | be quiet! Dark Rock Pro 4 | Asus RTX 3070 Ti | 32GB Corsair Vengeance 3600MHz | Corsair RM650x | Corsair Carbide Air 540

Permalänk

Tamagotchi på hjul

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk
Medlem

Tuggleksak åt valpen.

Visa signatur
Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Returtony:

Tamagotchi på hjul

Jag tror aldrig jag lyckats hålla en Tamagotchi vid liv längre än en vecka, får hoppas att den här är lite mer livskraftig

Permalänk
Medlem

Vad är det för trams priser?

Sätt på en arlo på en roboroc och du får samma funktionalitet för en bråkdel av priset.

Ibland överkomplicerar det.

10k? Inte intressant.

Permalänk
Medlem

Bim, guess what?

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk

Borde man inte kunna göra ngt liknande själv? Övervakningskamera + Alexa på en liten platfrom som styrs av en Arduino/RPi? Om jag inte minns fel så finns det en hel drös av open-source styr software nuförtiden?

Visa signatur

--------------------------