LG 34'' UltraGear 34GK950F QHD Curved Nano IPS 144 Hz
Hej,
Säljer nu min skärm då jag nyligen har köpt en LG 38" ultrawide skärm för att testa mig på innan eventuell uppgradering till 42" oled. Så om någon som har 42" oled vill byta kan jag tänka mig byta en av skärmarna beroende vilken du är intresserad av.
Mer om skärmen så lider den ej av vad jag kan anse mycket backlight bleed och inga döda pixlar finns. Foten är i princip oanvänd och har mestadels körts upphängd på väggfäste. Kartong med frigolit i och alla tillbehör finns samt kvitto. Inköpt från Inet 2019-05. Det som finns att anmärka på är att en tunn tunn skråma finns som man man ser ca 10cm ifrån eller med noggrann fokus på avstängd skärm. Har försökt ta bild på nära håll så man ser den och en lite längre bort där det blir nästan helt omärkbart. Inget jag han lagt märke till när jag använt skärmen.
Föredrar avhämtning men kan överväga frakt om köpare känner sig trygg efter jag bifogat bilder på nerpackningen.
Förbehåller mig rätten till att sälja vem jag vill eller inte alls osv. osv.
Nytt bud: 1 600 kr Testar ett första bud. Har möjlighet att komma och hämta, bor i Göteborg. Svårt att avgöra repans påverkan på bild så kanske kan diskuteras efter att ha sett den.
1 600 kr Testar ett första bud. Har möjlighet att komma och hämta, bor i Göteborg. Svårt att avgöra repans påverkan på bild så kanske kan diskuteras efter att ha sett den.
Tack men inte intressant då det ej matchar utgångspris. Förstår repan påverkar för dig. Bilden hänvisar väldigt likt hur det ser ut i person då det är nästintill osynligt.
Tack men inte intressant då det ej matchar utgångspris. Förstår repan påverkar för dig. Bilden hänvisar väldigt likt hur det ser ut i person då det är nästintill osynligt.