Permalänk
Medlem

Sökes, NZXT H1 v2 Svart

Hej, är i tankarna att gå ner i storlek på datorn. Efter lite sökande fastnade jag för NZXT H1 v2 men upptäckte snabbt det inte är så lätt att få tag på längre.

Letar i första hand efter svart färg, men silver kan funka. Inget lite färg ej löser.

Tänkte därför kolla om det någon som sitter på ett i Stockholms-området som vill bli av med sitt.

Pris kan diskuteras.

Mvh Robin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kanske kan detta var ett alternativ? Om du inte skulle få ta på ett NZXT.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, men har letat länge och V2s design anser jag snyggast med goda möjligheter att bygga i. Samt möjlighet för att göra diy paneler istället för det tempererade glaset.

Permalänk
Medlem

Överväger du ett liknande chassi med, objektivt, bättre kylegenskaper så har jag ett Meshlicious över du kan få till rätt pris. Jag gick ifrån ett H1 och skulle inte gått tillbaka.

MVH Kalle

Visa signatur

Desktop: Beelink NUC
Server: i3-12100 - 64GB - Proxmox
NAS: Primary - Unraid (94TB) - Secondary - HP MS G8 (30TB)
Finns även på Swedroid: https://swedroid.se/forum/members/raeserfisk.53211/

Permalänk
Medlem
Skrivet av malek:

Överväger du ett liknande chassi med, objektivt, bättre kylegenskaper så har jag ett Meshlicious över du kan få till rätt pris. Jag gick ifrån ett H1 och skulle inte gått tillbaka.

MVH Kalle

Jag har kikat på detta också, men skulle det komma till det föredrar jag köpa nytt, det jag letar efter i första hand är enligt annons.

Mvh Robin

Permalänk
Medlem

Har ett H1 V2 som står till övers, dock används både kylaren och nätagget i ett annat bygge som jag tyvärr fortsatt behöver där. Men om intresse finns så kan du chassit för mer av en symbolisk summa än något annat.

Nackdelen i det hela är att jag befinner mig i Gävle, men går säkert att lösa någon frakt på det hela

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowwops:

Har ett H1 V2 som står till övers, dock används både kylaren och nätagget i ett annat bygge som jag tyvärr fortsatt behöver där. Men om intresse finns så kan du chassit för mer av en symbolisk summa än något annat.

Nackdelen i det hela är att jag befinner mig i Gävle, men går säkert att lösa någon frakt på det hela

Bara för att så insåg jag att jag glömde nämna att chassit är av den vita varianten och får tydligen av någon anledning inte editera inlägget...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowwops:

Bara för att så insåg jag att jag glömde nämna att chassit är av den vita varianten och får tydligen av någon anledning inte editera inlägget...

Absolut intresserad, vi kan diskutera via PM

mvh robin

Permalänk

Jag har ett svart nzxt. Det är dock inte v2 utan första versionen. Men med uppdaterad PCI riser så klart. Om det är intressant så skicka PM.

Visa signatur

// arianthaci

Permalänk
Medlem
Skrivet av arianthaci:

Jag har ett svart nzxt. Det är dock inte v2 utan första versionen. Men med uppdaterad PCI riser så klart. Om det är intressant så skicka PM.

Tack för erbjudandet men jag hittade ett v2 till slut!

Mvh

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad