Lenovo Ultra dock med defekt X260 på köpet

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Lenovo Ultra dock med defekt X260 på köpet

Dockningsstationen är en värstingmodell, ThinkPad Ultra Dock 40A2 och tar nog de flesta datorer i kategorin. Komplett med nycklar till dockningsstationen.

En defekt dator, en skruv i chassit har skruvat ur sig en massa och bottenchassit har spruckit vid fingeravtrycksläsaren, verkar ha knäckt BGA-koppling eller någon bana i moderkortet. Fryser vid varje boot och ibland går de inte boota alls. Helt enkelt kaputt!

Internt batteri och tangentbord är bytta inte allt för länge innan datorn pajade, datorn har varit trasig i kanske 2 år. Externt batteri är inte så använt, har primärt använt ett annat batteri. 1080p IPS-skärm med lite tangentavtryck men annars fint skick.

Hittar inte min originalladdare men har en kina-ersättare jag körde i dockstationen som kan hänga med.
EDIT: Originalladdare är nu hittad!

Laptopen kommer utan SSD och troligen utan RAM så räkna inte med någon ram. "For parts only" så att säga. Saknas en skruv undertill och en av skruvarna internt gillar att skruva ur sig.

Laptopen har haft ett skin på sig så ovansidan ser ju rätt bra ut, hörn lite naggade. Datorn har renderat en uppsjö Sweclockers-videos, skrivit en massa artiklar och även hunnit med en tur till Computex. Dvs, den är använd. Däremot har dockstationen stått still på skrivborden så den är i piggare skick!

Reserverar mig att göra affär med den som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Kan även tänka mig att köpa X260n separat ifall någon annan enbart har användning för dockan.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Vemodsvals:

Kan även tänka mig att köpa X260n separat ifall någon annan enbart har användning för dockan.

Vi ger det någon dag om någon vill ha rubbet annars släpper jag gärna datorn för 200 kr + frakt.

Visa signatur

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Hittade Org.laddaren!

Visa signatur

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Vemodsvals ska köpa rubbet, hänger på att jag hittar en box att stoppa grejerna i bara!
Om någon annan önskar något ur högen så får ni uppvakta denne.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

^ Har någon nytta av dockan och en nätdel så är det bara att hojta, är mest ute efter reservdelar.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Annonsen är avslutad

Visa signatur