Permalänk

Retro rensning.

Säljer äldre datorer och spel samt mus och tangentbord. Jag tackar på förhand för förståelse och tålamod då jag lider av dyslexi.
Alla eventuella bud lämnas i tråden. Mottagen står för frakt. Avhämtning möjlig, bor i norra delen av Norrtälje kommun. Jag skickar så fort pengar finns på mitt konto.

Dator 1. Toshiba Satelite M35 PRO. (PSM35E)
Mörk skärm, skada på lock samt lite repor. (Se bild). Kommer med Windows XP PRO sp2. Fungerar utmärkt att spela dåtidens spel med normala inställningar. Uppgraderad till 2GB DDR matchade minnen för dual-channel av mig samt bytt DVD-brännare. Skickar med ett USB-minne med drivrutiner samt Windows uppdateringar. Skickar även med de medföljande ram-minnena och DVD.
Pris: 800kr eller bud.

Dator 2. Ovanlig IBM Thinkpad 365x. Obs! Nordamerikansk modell. Mycket bra skick.
CPU. Intel pentium 120mhz.
Kommer med Windows 95 32bit installerat.
Eu ström-adapter finns på eBay om man vill ha, skickar med en rese adapter.
Pris: 4500kr eller bud.

Mus, Microsoft IntelliPoint ps2 plus drivrutiner för MS-Dos och Windows 1.1 på 3,5” floppy-disk. Pris: 150kr eller bud.

Tangentbord. Logitech G11. USB. Fullt fungerande och i mycket bra skick.
Pris: 500kr eller bud.

Floppy-diskar (se bild) plus en tom disk.
Pris: bud.

Spel.
Unreal Tournament engelsk. Pc cd-rom.
Pris: 100kr eller bud.

Diablo II expansion set. Pc cd-rom

Diablo (1) plus Hellfire expansion. Pc cd-rom.
Pris: 200kr eller bud.

Unreal Anthology Pc-DVD, inkluderar, Unreal, Unreal Tournament Game of the Year, Unreal II The awakenings och Unreal Tournament 2004. Inkluderar även musik cd för musiken till Unreal.

Duke Nukem Forever. Pc-DVD. Medföljer även 3D poster och glasögon.
Pris: 150kr eller bud.

Quake 4. Pc-DVD.

Unreal Tournament III (3). Pc-DVD.
Obs ej spelbart längre då deras servrar är nedlagda. Endast för samling, vill du kunna spela det går det att köpa på Steam eller gog.
Pris: 75kr eller bud.

Microsoft Windows 98 instruktionsbok, svensk.

Manual (engelsk) till Everex STEPNote SC, PC laptop. Utgiven Februari 1997.

USB portabel 3,5” disk drive, köpt på amazone.
Pris: 50kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Annonsen är avslutad