MSI 34" Ultrawide, Asus Nätverkskort AX58BT, Playstation 4

Permalänk
Medlem

MSI 34" Ultrawide, Asus Nätverkskort AX58BT, Playstation 4

Hej,

Har lite saker som bara står och tar plats nu utan blivit använda på längre tag så kollar intresset om någon här skulle vara intresserad av de.

Skärm: MSI Optix MAG342CQR - 3440x1440 144hz VA 34" : 3000kr
I mycket gott skick med fot, tillbehör och originalkartong. Sitter för tillfället på väggen.

Nätverkskort: ASUS PCE-AX58BT AX3000: 350kr
Som inte används då jag kör på ITX numera. Fungerar utmärkt och säljs helst med mitt moderkorts den som gick fästa på mer diskret ställe.

Playstation 4 500gb + God of War Ragnarök: 1000kr?
Har ett Playstation 4 jag köpte begagnat förra året och använt ca 30minuter i tro att spela god of war ragnarök men inväntar hellre till det kommer till PC.
Att anmärka är att X knappen på kontrollen inte går upp lika smidigt som de andra knappar. Behövs antagligen smörjas eller användas ett tag för att släppa.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej vet du vad för firmware det är på ps4? Letar efter en med antigen 10.0 eller 9.0

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem

Jag är kanske intresserad av skärmen. Har den stöd för G-sync/Freesync? HDR?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tune:

Jag är kanske intresserad av skärmen. Har den stöd för G-sync/Freesync? HDR?

FreeSync Ja, men inte HDR. HDR blir bara dåligt på skärmar oftast såvida de inte klarar 800nits ungefär eller vissa Oled paneler.
https://www.inet.se/produkt/2219464/msi-34-optix-mag342cqr-va...

Permalänk
Medlem

Bjuder 2k inklusive frakt för skärmen, gick för 4k ny för ett par år sedan 😊

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad