Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av kiwus:

Hej!

Har följt denna tråd vid releasedagen och sen inte så jättemycket mer.

Fick ett samtal kl 17:02 som jag inte svarade på men kollade snabbt upp. Då var det från Powers kundservice. Kollade sedan min skräppost och där står det i ett mail av dom att jag har vunnit utlottningen av PS5 Pro 30th LE, skapade det här kontot bara för att skriva detta 😆🤣🤣🤣 vilken härlig fredag det blev!

Ha en trevlig helg!

Grattis!

Permalänk
Medlem

Singapore ska bara ha fått 50st 30th Pro.
https://store.sony.com.sg/products/cfi-7022b30

Permalänk
Medlem

Är det kört nu att få tag på en PS5 PRO 30 års jubileum?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjunifer:

Ja om det inte är någon som avbokar sin, så är det andrahandsmarknaden som gäller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjunifer:

Enda chansen är Ebay till saftiga priser befarar jag.

Permalänk
Medlem

Att nån skulle avboka är inte en stor sannolikhet
Köpa från eBay/tradera mm är inget man kommer göra heller

Surt! 😒

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Ja om det inte är någon som avbokar sin, så är det andrahandsmarknaden som gäller.

Fast det stämmer väl inte? Både Webhallen och Komplett där hoppet ännu återfinns.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Fast det stämmer väl inte? Både Webhallen och Komplett där hoppet ännu återfinns.

Om Singapore får 50 enheter, väldigt gaming och köpstark marknad. Så borde Sverige få max 100-120 maskiner.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Om Singapore får 50 enheter, väldigt gaming och köpstark marknad. Så borde Sverige få max 100-120 maskiner.

Ja att sannolikheten är minimal säger jag inte emot, men det var den hos Elgiganten, Power, Netonnet med mera också. Men har svårt att både Webhallen och Komplett skulle annonsera PS5 PRO ltd om de inte ens kommer sälja den överhuvudtaget.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Ja att sannolikheten är minimal säger jag inte emot, men det var den hos Elgiganten, Power, Netonnet med mera också. Men har svårt att både Webhallen och Komplett skulle annonsera PS5 PRO ltd om de inte ens kommer sälja den överhuvudtaget.

Webhallen har raffle för gold medlemmar. Komplett vet jag inte

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Visserligen, tolkade det som han ville köpa en. Lotteri är som bekant lotteri...

Permalänk
Medlem

Verkar som att covers från PS5 Slim inte passar på PS5 Pro. Bild från Amazon Japan.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)

A/V Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Verkar som att covers från PS5 Slim inte passar på PS5 Pro. Bild från Amazon Japan.

<Uppladdad bildlänk>

Trodde det skulle passa och den nya bara va större pga de extra ränderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Jo, trodde också det.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)

A/V Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Skrivet av Mono:

Jo, trodde också det.

Ekonomiskt beslut förmodligen ett clip som är flyttat

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fullkomligt älskade första spelet, så jag är ganska ordentligt hypad inför andra spelet. Ang. den här videon (har sett den tidigare), dom kallar det för gameplay video, men det är väldigt lite gameplay i den. Bara en liten varning till dom som tänker titta på den, så att ni inte blir besvikna. Jag tyckte att den var rolig att se ändå dock.