Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk
Medlem

Gaming rum till son

Hallå!
Ska snart flytta och grabben ska få sig ett större rum och han har länge velat ha ett gaming inspirerat rum. Jul och födelsedag kommer upp snart och tänker passa på så min fråga till er är om ni har några tips på produkter jag kan köpa till hans rum?
Han är såld på rgb och länge sett på youtube hur andra har sina gaming rum men jag är helt okunnig.
Tänker mig billigare produkter som ni kanske kan länka till eller tips om? Lister,lampor,musmatta,tavlor,planscher you name it!

Han är 10 år gammal så inget naket! 😅
Han spelar fortnite,minecraft,forza 5,roblox,brawl star om de gör någon skillnad?

Tar tacksamt emot hjälp så jag kan göra ett grymt rum till han och tackla av ett par julklappar/födelsedagspresenter samtidigt.

Tack!!

Permalänk
Medlem

Clas Ohlson har en hel del RGB, det mesta går säkert att hitta billigare på Aliexpress och är antagligen samma produkter. Men med Clas så får man ju iaf någon slags kvalitetskontroll och enklare garanti och returärrenden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Clas Ohlson har en hel del RGB, det mesta går säkert att hitta billigare på Aliexpress och är antagligen samma produkter. Men med Clas så får man ju iaf någon slags kvalitetskontroll och enklare garanti och returärrenden.

Tack för tipset! Kollade lite lätt och de verkade väldigt dyrt där. Finns så mycket att välja bland och har inte riktogt koll på vad man ska ha 😅