Permalänk
Medlem

Då väntar vi bara på Zuckerberg mot Musk som nästa plojmatch,

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Planerad money fajt! Men några gick på den

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

Det var t.om. sämre än jag förväntade mig. Känner mig rånad och då har jag inte ens betalat för att se matchen.

Permalänk
Medlem

På ett sätt är jag förbannad på Mike som sålde ut sig och sin karriär för 200 miljoner... men sedan tänker jag... hade jag själv tackat nej till pengarna när man är närmare 60 år gammal och inte längre har något att bevisa?

Ka-tjing!

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Sån jävla besvikelse. Sjukt ovärt att stiga upp 04:30 för o bråka med Netflix connection issues. O fixa nån obskyr gratis USA VPN för att se detta skit.

Hur godtrogen kan man vara egentligen Det här kunde aldrig bli någon bra match.

Permalänk
Medlem

Fick ju lätta vibbar av Super Mario 64 när man såg matchen, Jake springer 8or runt Tyson.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/lwQ8X7/netflix-fiasko-infor-paul-vs-tyson-tittarna-rasar

"Nu rasar tittare och boxningsfans världen över. På Downdetector steg antalet felanmälningar mot Netflix från noll till 80 000 klockan 05.00 svensk tid. Och på X spreds memes under hastaggarna #buffering och #netflixcrash.

En av dem som satt uppe med förhoppning var Jimmi Thorsson, 38. Han hade skaffat en Netflix-prenumeration bara för matchen.

– Det är dåligt som Netflix sköter det. Det var inte så att man fick information, säger han och fortsätter:

– Sitter man vaken hela nätterna så är det inte så jävla roligt. Och jag är väl ganska mild jämfört med hur arga alla andra är.

Han gick upp i gryningen och kollade på de två sista ”införmatcherna”. Redan där började problem uppstå.

– Många andra har suttit uppe hela natten. Det är inget som Netflix kan ersätta. Det är en som är en engångsgrej. Jag tycker att det är dåligt, många fler är irriterade.

Han var taggad på att se matchen sen den först annonserades. Nu vill han att Netflix, åtminstone, ska gå ut och be om ursäkt.

– Dels vill jag ha tillbaka pengarna, jag tycker att alla borde få ersättning och att man inte ska behöva be om det.

Han tycker också att de ska stå för att det blivit fel.

– Det är det minsta man kan begära, säger han. "

Aftonbladet har skrivit lite mer om nattens netflix, inte bra reklam för streamingtjänsten.