Torsdag 21:00 – Specialstream med extra-extra drops från Webhallen

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Aeig:

Tack så mycket, det låter toppen!

Kommer det fungera som under er stream i fredags (fyll i formulär, möjlighet lottas ut) eller är det en länk och först till kvarn på x antal av produkterna?

Mvh

Först till kvarn med rabattkod gäller denna gång. Det är den feedback vi fått här, så vi kör på det!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Först till kvarn med rabattkod gäller denna gång. Det är den feedback vi fått här, så vi kör på det!

Stort tack för att ni lyssnat och tagit hänsyn till våra önskemål!

Permalänk
Medlem

Är det sagt vad dropsen kommer vara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Japp, det blir AMD Ryzen 7 9800X3D för 3000kr är det sagt och lovat!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Det har ryktats om ett RTX 4090 för 4090 kr, vem vet om det ligger någon sanning bakom det

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Japp, det blir AMD Ryzen 7 9800X3D för 3000kr är det sagt och lovat!!!

Skrivet av Aeig:

Det har ryktats om ett RTX 4090 för 4090 kr, vem vet om det ligger någon sanning bakom det

Mvh

Ooh! Då är det bara att slå till! 😁

Permalänk
Webhallen

Okej okej okej! Här kommer första droppen!

Nu kan du klicka hem följande skärm med 5000 kr rabatt

https://www.webhallen.com/se/product/369646-MSI-MAG-341CQP-QD...

Använd koden pixelsofglory i kassan för att ta del av erbjudandet. Det finns 10 stycken, först till kvarn gäller! Om koden inte längre funkar så är alla 10 redan sålda!

Visa signatur

Permalänk
Webhallen

Alright, andra och sista droppen kommer här:

Spara 3000 kr på PS5 PRo!

https://www.webhallen.com/se/product/375341-Playstation-5-Pro

Använd koden goproorgohome i kassan för att ta del av erbjudandet. Det finns 20 stycken, först till kvarn här också! Om koden inte funkar, då är alla sålda.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Alright, andra och sista droppen kommer här:

Spara 3000 kr på PS5 PRo!

https://www.webhallen.com/se/product/375341-Playstation-5-Pro

Använd koden goproorgohome i kassan för att ta del av erbjudandet. Det finns 20 stycken, först till kvarn här också! Om koden inte funkar, då är alla sålda.

Grymt! Synd att man redan har fått ett ps5 slim av er i en tävling 😁

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av shugge:

Grymt! Synd att man redan har fått ett ps5 slim av er i en tävling 😁

Sälj och uppgradera bums!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Trodde 100% på en CPU till sista droppet, men jag tackar gärna för en Pro, nice 😁

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D - SWECBF22 | Corsair HX1500i – SWECBF22 | ASUS TUF GAMING X570-PLUS - SWECBF19 | Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming | Noctua NH-U12A | Sennheiser HD 599 | Samsung 970 EVO Plus | Kingston NV1 2TB NVMe - SWECBF21 | Samsung 870 QVO 4TB SWECBF22 | Arctic Kylpasta MX-4 | Lenovo Legion 5 - 17,3" | Retro-Bit SEGA MD 8-B 2.4G M2 Grey | Xbox One Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Tack så mycket! Det var inget som jag behövde för stunden, men snyggt att ni levererade de två sista droppen till slut!

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk

Blev ett PS5 Pro😊

Tack Webhallen!

Permalänk
Medlem

Bra @Webhallen!

Kan tycka att ni i framtiden borde ha en liknande tråd (eller denna) för drops när ni kör SweC-stream parallellt, blir mycket enklare att hitta produkten och copy / paste rabattkoden etc.

Förstår att ni vill dra folk och tittare till streamen men det ena behöver inte utesluta det andra!

Permalänk
Medlem

Äntligen hann jag med något drop! Ska bli kul att spela på pro:n

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av RazorKrist:

Trodde 100% på en CPU till sista droppet, men jag tackar gärna för en Pro, nice 😁

Alltid skönt med rimliga förväntningar!

Skrivet av edson:

Bra @Webhallen!

Kan tycka att ni i framtiden borde ha en liknande tråd (eller denna) för drops när ni kör SweC-stream parallellt, blir mycket enklare att hitta produkten och copy / paste etc. Förstår att ni vill dra folk och tittare till streamen men det ena behöver inte utesluta det andra!

Kanske inte helt omöjligt att ha en "hemlig" tråd som länkas från streamen.
Lite likt den hemliga dark mode-tråden som fanns när det var på intåg.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Webhallen

Nu är alla drops slutsålda hörni! Tack för tålamod och ha en grym december så ses vi kanske i rutan nästa år igen (förhoppningsvis med en site som inte ballar ur)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!!! Fick mig en Pro, så det var fint!!!

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem

Haha någon som blev lycklig. Pspro i varukorgen och koden reggad och då ringer chefen i 30sek och sen var koden ogiltig. Men jag villhövde det mer än att jag behövde det

Permalänk
Medlem

@Webhallen Snyggt att ni fick ut alla Drops. Men nu får ni se till att de som lyckades göra en beställning förra veckan under livestreamen faktiskt får sina grejer. Har betalat och pengarna är dragna från kontot men ännu inte fått en bekräftelse på köpet. Mailade er efter livestreamen men fortfarande hört noll från er trots att snart en vecka har gått.

Visa signatur

Dator 1: Thermaltake Core P5 | Asus z97-Pro Gamer | i7 4770K | A-Data 16GB 1600MHz | Evga 980 Ti Classified | Samsung 840 EVO 250 GB | Seagate 2 TB | Evga Supernova G2 750W | Custom Waterloop
Dator 2: NZXT H230 | Asus Z87-A | i5 4690k | CM 212 EVO | Corsair 8GB 1600MHz | Gigabyte 1660 Ti | Samsung 850 EVO 250 GB | Be Quiet Pure Power 630W

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Fy farao vad jag är avis på er som norpade PS5 Pro till det där priset!

Permalänk

Agghh! 16:00 haha, fan att man missade, hade försökt köpa båda två, då båda är något jag verkligen ville ha

Edit: Skärmen hade jag inte köpt insåg jag nu, jag trodde det var 4k varianten
Men ett PS5 Pro för det priset hade man inte tackat nej till!

Visa signatur

Fractal Design Torrent | GeForce RTX 3080 TI |AMD Ryzen 9 5900X | 1TB 980 PRO, 1TB 860 EVO, 2TB 970 EVO PLUS, 2TB Firecuda 510 | 32GB RAM | Alienware AW3423DW QD-OLED + Asus 27" Rog Swift PG278Q | dbx286s + GoXLR | Shure SM7B + Yellowtec M!ka onair | Beyerdynamic DT 770 PRO 250 ohm | Logitech G903 Wireless + Logitech G Powerplay | Logitech g915 wireless keyboard | Sony A7III + Tamron AF 28-75/2,8

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin153:

@Webhallen Snyggt att ni fick ut alla Drops. Men nu får ni se till att de som lyckades göra en beställning förra veckan under livestreamen faktiskt får sina grejer. Har betalat och pengarna är dragna från kontot men ännu inte fått en bekräftelse på köpet. Mailade er efter livestreamen men fortfarande hört noll från er trots att snart en vecka har gått.

Trist, jag fick tag på dem via chatten på måndagen och fick grejerna löst. Problemet härstammar enligt dem att betalningen går via Klarna och bekräftelsen från Klarna har i sin tur inte kommit Webhallen tillhanda (på grund av sajtkraschen?). Mailet jag skickade i fredags fick jag svar på idag, så det kanske är värt en kontakt med kundtjänst.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem

Det är riktigt smidigt med alla "impulsdrops" som släpps av användare i marknaden. Inte lika stressigt alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrCrab:

Haha någon som blev lycklig. Pspro i varukorgen och koden reggad och då ringer chefen i 30sek och sen var koden ogiltig. Men jag villhövde det mer än att jag behövde det

Och Sherlock Holmes här läste ledtrådarna "drops på Torsdag kväll 2100" i rubriken och "PS5 Pro" i tråden och drog slutsatsen att nu jävlar gäller det att vara med på torsdag klockan nio (som ikväll då) Gick så där va, lär vara ensam ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedgren:

Trist, jag fick tag på dem via chatten på måndagen och fick grejerna löst. Problemet härstammar enligt dem att betalningen går via Klarna och bekräftelsen från Klarna har i sin tur inte kommit Webhallen tillhanda (på grund av sajtkraschen?). Mailet jag skickade i fredags fick jag svar på idag, så det kanske är värt en kontakt med kundtjänst.

Jo, jag fick tag på dem i chatten idag efter någon timme så det är löst nu. Fick aldrig svar på mail, eller här på Sweclockers. Behövde skicka in bild på kontoutdrag och swish-betalning. Så detta problem ligger inte på Klarna då jag använde swish. Detta borde ha skötts bättre av Webhallen på många sätt. Men men, nu lär jag väl i alla fall få ett legoset till bra pris. Får hoppas det blir en bra julklapp

Visa signatur

Dator 1: Thermaltake Core P5 | Asus z97-Pro Gamer | i7 4770K | A-Data 16GB 1600MHz | Evga 980 Ti Classified | Samsung 840 EVO 250 GB | Seagate 2 TB | Evga Supernova G2 750W | Custom Waterloop
Dator 2: NZXT H230 | Asus Z87-A | i5 4690k | CM 212 EVO | Corsair 8GB 1600MHz | Gigabyte 1660 Ti | Samsung 850 EVO 250 GB | Be Quiet Pure Power 630W