Permalänk

ROG-THOR-1200W Platinum

Säljer dett kraftfulla nätagg då jag bygger nytt:

ROG-THOR-1200W Platinum

https://rog.asus.com/us/power-supply-units/rog-thor/rog-thor-...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Medlem

Hej!

Kan du lägga upp foton på produkten?

Visa signatur

Power > Ideology

Permalänk
Skrivet av BlackRed Guy:

Hej!

Kan du lägga upp foton på produkten?

Tryck där det står läs hela annonsen här i samma ruta så syns de :

https://www.sweclockers.com/marknad/245902-rog-thor-1200w-pla...

Caps och formulering justerad. // MOD
Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadow1980:

Tryck där det står läs hela annonsen här i samma ruta så syns de :

Du menar där du lagt upp produktbilder från internet, och inte på produkten du säljer?

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Skrivet av sweisdapro:

Du menar där du lagt upp produktbilder från internet, och inte på produkten du säljer?

https://www.komplettforetag.se/product/1224808/datorutrustnin...

https://www.inet.se/produkt/6903031/asus-rog-thor-1200w

Skillnaden är att det jag lagt upp är den länkad från inet vilket är den första och den från komplett är platinum ii

§1 och caps redigerat. // MOD
Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Skrivet av sweisdapro:

Allstså bilderna i min annons är på et Asus ROG Thor 1200W Platinum alltså det första som kom så jag vet inte vad du snackar om faktiskt...

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadow1980:

Allstså bilderna i min annons är på et Asus ROG Thor 1200W Platinum alltså det första som kom så jag vet inte vad du snackar om faktiskt...

Det folk menar är att du har lagt ut random bild som du hittat på nätet och inte just på din vara som du säljer.
Det hade underlättat för dig om du fotograferade dina varor som du säljer och inte tog bilderna från internet 😊

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Där har du bilder på Platinum II, ser du den lilla lilla skilnaden att dom inte ser alls likadana ut eller har jag fel?

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Det folk menar är att du har lagt ut random bild som du hittat på nätet och inte just på din vara som du säljer.
Det hade underlättat för dig om du fotograferade dina varor som du säljer och inte tog bilderna från internet 😊

Ja det är ju möjlig men det kommer ju se exakt likadant ut men du har rätt så jag fixar det nu på studds ge mig 3min.

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Hmm surt jag kan inte ändra bilderna i min qnnons men jag lägger deom du vill ha här då....

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Konstigt att jag inte kunde ändra saker i min egen annons kan man tycka, hade varit tvungen att avsluta den och göra en ny vilket verkar overkill.

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr plus frakt :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Don´t fear the Nomad

Permalänk
Medlem

När är det inköpt?

Visa signatur

Core i9 12900K | RTX 3090 FE | Odyssey G80SD |

Permalänk
Skrivet av RekiN:

När är det inköpt?

Det är inköpt på Webhallen 2019 men jag kan inte hitta kvittot så hag teor jag köpte över disk och inte på mitt konto, men det spelar ingen roll fö4 Asus själva lämnar 10års garanti på agget så man tar bara nummret som står på agget och anmäler direkt till asus då löser dom det, dom vill inte veta var eller när man käpt det och kvitt behövs inte heller då dom själva har garantin.

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadow1980:

Det är inköpt på Webhallen 2019 men jag kan inte hitta kvittot så hag teor jag köpte över disk och inte på mitt konto, men det spelar ingen roll fö4 Asus själva lämnar 10års garanti på agget så man tar bara nummret som står på agget och anmäler direkt till asus då löser dom det, dom vill inte veta var eller när man käpt det och kvitt behövs inte heller då dom själva har garantin.

Hur ska de veta utan kvitto hur länge man har haft det?

Permalänk
Skrivet av AvantiJ:

Hur ska de veta utan kvitto hur länge man har haft det?

För det släpptes 2019-05 så jag köpte dey samma dag det släpptes så ja jag är rätt säker på det, men annars kan jag slå in nummret på agget hos asus så lär det komma upp.

Visa signatur

Spider-Dave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadow1980:

Jag försökte göra detta med ett grafikkort från Asus för ca ett år sedan, de bad mig vända mig till återförsäljaren, sa även att de måste ha både kvitto och skärmdump på att återförsäljaren inte ville hjälpa mig för att Asus själva skulle hjälpa mig. Men det kanske fungerar annorlunda med PSUer.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Spider-Dave