Permalänk
Medlem

tipsade mobil.se om det kul att dom gjorde en artikel

Permalänk
Medlem

Verkligen underhållande det här, suttit och läst sen halv 3 om det här
Undra bara om han fick nå pengar?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Verkligen underhållande det här, suttit och läst sen halv 3 om det här
Undra bara om han fick nå pengar?

Får väll hoppas att han lyckades lura mycket folk, då åker han dit så det bara visslar om det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 20741713
inte en konspirationsteori då?

Var det allt du hade att komma med? Påpeka en j***a särskrivning? Du måste ha haft en sorglig barndom... Att jag sitter och läser igenom alla mina inlägg i 10 minuter innan jag postar dom kanke har en orsak? Eller att om jag inte gör det i genomsnitt har 2-3 EDITS på mina posts?

Skruvis: Conspiracy theory Mycket bra film! Eller...

Men Mel har ju så rätt, allting är en enda stor konspiration!

GERONIMO!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
Var det allt du hade att komma med? Påpeka en j***a särskrivning? Du måste ha haft en sorglig barndom... Att jag sitter och läser igenom alla mina inlägg i 10 minuter innan jag postar dom kanke har en orsak? Eller att om jag inte gör det i genomsnitt har 2-3 EDITS på mina posts?

Skruvis: Conspiracy theory Mycket bra film! Eller...

Men Mel har ju så rätt, allting är en enda stor konspiration!

GERONIMO!

knulla mig i arslet din svarta best

Permalänk
Medlem

Väldigt bra svar... Ingen idé att kommentera ytterliggare...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doFFen
Eller läs några inlägg uppåt istället. Du är nu 3e personen som postar den länken.

Eller inte.....

Permalänk
Hedersmedlem

Ahh, avkopplande.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

turbonallen och Jonte[YoT] har iaf gjort bort sig, dom beställde varsin telefon, lockade av chansen att vinna resan.
Tycker synd om er, hoppas det ordnar sig.

Visa signatur

Data

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jamzo
turbonallen och Jonte[YoT] har iaf gjort bort sig, dom beställde varsin telefon, lockade av chansen att vinna resan.
Tycker synd om er, hoppas det ordnar sig.

Nahh, tror inte riktigt att dom gjort det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fresh Prince
Nahh, tror inte riktigt att dom gjort det.

Inte jag heller.

Permalänk

De skämtade ju. *suck*

Mobiliport.se is going DOWN!

Nu ska här grillas. Fläskkotletter och baguetter så det skriker om det. Ha det fint alla!

Permalänk
Medlem

http://www.mobilimport.se/

"Forbidden
You don't have permission to access / on this server."

OHH... Nu verkar det ha hänt grejer.. skulle vara kul att veta VAD

Permalänk
Medlem

Snipp snapp snut, så var sagan slut.

Visa signatur

Friskt kopplat hälften brunnet. http://zvenzzon.mine.nu/

Permalänk
Medlem

hihi

Hoppas han får fint straff och lyckats blåsa många nu då.

Nu kan jag iaf sova på natten ju

Permalänk
Medlem

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6955&sid=1

Det skrämmande är ju att polisen säger.

"Det är inte ett prioriterat ärende, så vi kommer inte att göra något åt det som det ser ut i nuläget, säger Harald Runge på Malmöpolisens bedrägerirotel"

Detta fast personer har betalat in pengar till mobilimport och polisanmält företaget.

Detta innebär ju att man i Sverige kan blåsa vem som helst ju, det är ju iaf den signalen man få.
SKANDAL!!!

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jamzo
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6955&sid=1

Det skrämmande är ju att polisen säger.

"Det är inte ett prioriterat ärende, så vi kommer inte att göra något åt det som det ser ut i nuläget, säger Harald Runge på Malmöpolisens bedrägerirotel"

Detta fast personer har betalat in pengar till mobilimport och polisanmält företaget.

Detta innebär ju att man i Sverige kan blåsa vem som helst ju, det är ju iaf den signalen man få.
SKANDAL!!!

hmm, sjukt dåligt ju...

Jag som så gärna hade velat se en rättegång med mobilimport

Dåligt som fan av polisen, vafan liksom brott är brott och även om dom har annat att göra får dom väl förfan inte bara skita i detta. Tänk på alla dumma idioter som köpt en mobil där? Fast man kan ju tänka såhär med, är man så jävla korkar så man gick på och köpa en mobil där får man la väl skylla sig själv, men de vore ju ändå skoj om han fick ett straff för att blåsa folk så.

Ska vi mailbomba polisen att dom får ta fast den jävlen?

Permalänk
Hedersmedlem

Ehm känns väl lite bättre att prioritera saker som våldsbrott/våldtäkter etc. än detta?

Vad är ändå lite pengar ...

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

från mobil.se http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6955&sid=1 :

Han råder också de som handlat telefoner från bluff-företaget att vänta och se.

- Har de sagt att det är lång leveranstid får man vänta och se om telefonerna dyker upp.

-----------------------------------

Det är nästan sinnessjukt det där.. att efter polisanmälan ändå tro att "företaget" kommer leverera telefoner... jaja vad är väl svenska rättsväsendet idag.. nån som ställer upp på att göra en liknande sida och sälja ericssontelefoner? ) hehe näe men ärligt.. att man ska kunna komma undan med sånt alltså.. skrämmande..

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Ehm känns väl lite bättre att prioritera saker som våldsbrott/våldtäkter etc. än detta?

Vad är ändå lite pengar ...

Du kanske inte känner till detta men det finns olika avdelningar hos polisen och våldsbrott och våldtäkter ligger ju knappst under bedrägerirotel.

Sen så är ett brott alltid ett brott, lika fel att lura folk på pengar som att misshandla någon, ska man ta brott efter hur illa dom är så skulle ju bankrån och bedrägeri aldrig lösas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jamzo
turbonallen och Jonte[YoT] har iaf gjort bort sig, dom beställde varsin telefon, lockade av chansen att vinna resan.
Tycker synd om er, hoppas det ordnar sig.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Vet inte om det har sagts nått om det, men min polare har en mp3 där det är nån som ringer till mobilimport och säger att det blivit fel på en mobil som dom köpt därifrån. Person som svarar blir skitförvnad och säger nått i stil med "Har du fått en mobil från oss?".

Permalänk
Medlem

posta den filen är du snäll

Visa signatur

"man skall inte kasta pil i gummibåt"

Permalänk

fan asså ni gör mig helt paranoid, jag som är på köp humör ju....

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flab
fan asså ni gör mig helt paranoid, jag som är på köp humör ju....

Inte för att göra dig ledsen eller så, men det var över en månad sedan som det uppdagades att denna affär var en bluff. Med uppdagades så menar jag alltså expressen & co, och inte bara swecmedlemmars åsikter.