Finalmouse ULX Competition Small

Permalänk
Medlem

Finalmouse ULX Competition Small

Tänkte se om intresset finns innan jag försöker skicka tillbaka denna pärla - vilket är synd då den förmodligen blir svår att få tag på längre fram.

En helt ny och orörd ULX Competition Small - mottagen idag efter en horribelt lång väntan. Endast öppnat lådan för att se så den är hel och utan ”defekter” -inga defekter eller andra konstigheter.

Finns på fler sidor - här säljs den för inköpspriset som var 2250kr + övriga kostnader/annons/frakt.

2500kr inklusive spårbar och försäkrad frakt tänker jag mig och inte en krona under

Skicka PM vid intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja, har kanske intresse för musen.
Kivttot är på mail förmodar jag?

Malmö området om jag inte sätt fel på blocket? kan tänka mig ge 2000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cxod:

Tja, har kanske intresse för musen.
Kivttot är på mail förmodar jag?

Malmö området om jag inte sätt fel på blocket? kan tänka mig ge 2000.

Stämmer, den finns att hämta i Klagshamn och som jag skrivit i annonsen så släpper jag inte den för mindre än vad jag gav för den vilket är 2300kr (utan frakt), eftersom jag utan kostnad skickar tillbaka den till finalmouse efter julen. Kvitto finns på mailen Ja!

Är du intresserad kan du skicka PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av patr0n:

Stämmer, den finns att hämta i Klagshamn och som jag skrivit i annonsen så släpper jag inte den för mindre än vad jag gav för den vilket är 2300kr (utan frakt), eftersom jag utan kostnad skickar tillbaka den till finalmouse efter julen. Kvitto finns på mailen Ja!

Är du intresserad kan du skicka PM

Intresset finns, men med fri frakt och importskatt är 189 dollar inte 2300. Men Pmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cxod:

Intresset finns, men med fri frakt och importskatt är 189 dollar inte 2300. Men Pmar

Rätta mig, frakt tillkommer men inte mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cxod:

Rätta mig, frakt tillkommer men inte mycket.

… om vi nu ska ta det här

2209kr drogs från mitt kort
30kr för annonsen här på forumet
Avrundar upp till 2250kr
Rekommenderat brev försäkrat 100-200
Avrundar upp 2500

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad