Spårningssidan säger att paketet har lämnats till ombudet. Men när jag kom till ombudet var det som att ombudet aldrig sett ett ID från UPS.
Så här gick det:
Jag visade mail med Tracking nummer.
Ombud: "det är inte här".
Jag: "UPS säger att det ska vara här"
Ombud: "har du ett SMS?"
Jag: "nej, har bara fått det där mailet"
Ombud: "vänta 10 minuter, de packar in paket nu"
Obs. Det var så han faktiskt sa. Jag väntar pga. att jag åkt 30 min för att komma till ombudet.
Jag: "Okej, är paketet här nu?" Visar ID igen.
Ombudet kollar ID och verkar försöka memorera de sista siffrorna av ett långt nummer. Sen går han in i ett paketrum några minuter.
Ombud: "det är inte här, prata med UPS"
Jag tänkte att det kanske var UPS som hade gjort något fel så jag går. Men efter att ha kollat med UPS så verkar mailet faktiskt vara standard och de säger att paketet kvitterats av ombudet. Imorgon åker jag tillbaka och pratar med ombudet igen
Det går inte att ringa ombudet för de har inte skrivit ut något telefonnummer. UPS har försökt kontakta ombudet men misslyckats. Jag kollade några google recensioner för ombudet igår och typ alla verkar vara olika grader av missnöjda med ombudet. Många direkt arga