Påminnelser till min Apple Watch

Permalänk
Medlem

Påminnelser till min Apple Watch

Hej!

Jag vill att påminnelser från min Iphone ska spegla sig på min Apple Watch samt att ge en vibration från min Apple Watch.
Jag får ju detta på notiser från Teams och sms etc men varför får jag det inte från mina påminnelser som jag har lagt in i min Iphone. Jag kan inte se någon skillnad i inställningarna i mina appar.

Någon som vet?

Stort tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Öppna Watch-appen på din iPhone.
Gå till Notiser.
Leta upp Påminnelser och se till att den är inställd på Spegla min iPhone eller att anpassade notiser är aktiverade.

Permalänk
Medlem

Kollat så spegla min iphone är i bockat? dvs på Iphone, gå till Apple Watch ikonen --> Notisar --> Påminnelser. Välja Spegla eller anpassat.

Permalänk
Medlem

Det skumma är att jag har spegla min iphone förbockat på min Apple Watch men sedan under notiser så finns en lista på alla appar "Spegla Iphone-notiser från" och där är inte påminnelser med. Hur får jag "Påminnelser" att dyka upp under "Spegla Iphone-notiser från"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poperick:

Det skumma är att jag har spegla min iphone förbockat på min Apple Watch men sedan under notiser så finns en lista på alla appar "Spegla Iphone-notiser från" och där är inte påminnelser med. Hur får jag "Påminnelser" att dyka upp under "Spegla Iphone-notiser från"?

Appen Påminnelser ska inte finnas med i listan som står under "Spegla iPhone-notiser från". Den finns lite högre upp. Tryck på Påminnelser och välj "Spegla min iPhone" eller anpassa själv hur notiserna ska fungera.

Visa signatur

press nu1mlock