Nintendo Switch Online Family Membership diskussioner/dela membership med andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xangeon:

Tillagd!

Du kan få hoppa in i vår grupp om du vill, i så fall lägger jag till dig nedan.

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
- ledig
- ledig
- ledig
- (reserverad till sambos son)

Citera mig så fyller jag på listan.

Grymt, jag hänger gärna på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ankobanko:

Jag är gärna med ifall jag inte får plats i Edvins grupp.

Jag skriver dig i listan så länge, verkade oklart om Edvin hade 2 eller 3 platser.
@Edvin-89 är du fine med det?

Skrivet av PlayOn:

Grymt, jag hänger gärna på!

Kanon!

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
@PlayOn
@Ankobanko
@Kabeltv

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Xangeon:

Jag skriver dig i listan så länge, verkade oklart om Edvin hade 2 eller 3 platser.
@Edvin-89 är du fine med det?

Kanon!

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
@PlayOn
@Ankobanko
- ledig

Det blir bra det
@esafesa och @pxs har de två platserna jag vet, och @Plurvski står som reserv om den tredje platsen blir ledig
Har någon av er fått en plats i någon annan grupp så skriv gärna här

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Det blir bra det
@esafesa och @pxs har de två platserna jag vet, och @Plurvski står som reserv om den tredje platsen blir ledig

Du kan ta bort mig! Hoppade på grupp 3, glömde skriva det! 😅👍

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Plurvski:

Du kan ta bort mig! Hoppade på grupp 3, glömde skriva det! 😅👍

Bra att det löste sig, tack för infon

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Edvin-89:

Det blir bra det

Ser nu tillbaka i tråden och inser att @esafesa skapat en egen grupp och fyllt den, rörigt det blev när allt migrerade hit och så mycket pm's, ursäkta det
Så som det ser ut nu har jag en ledig plats, och tanken är att vi startar närmre lanseringen av switch 2

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Det blir bra det

Hej samma här,@Edvin-89 du kan stryka mig då jag hoppade in i grupp 3 då det verkade osäkert om du skulle få någon plats över.

Ber om ursäkt att jag inte skrev det till dig.

Permalänk
Medlem

@Ankobanko Du får välja om du vill hoppa in i gruppen med @Edvin-89 eller om du vill köra med oss i Grupp 4. Kör du med oss så stänger jag i så fall Grupp 4 och fixar medlemskapet så snart som möjligt.

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
@PlayOn
@Ankobanko
@Kabeltv

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Skrivet av Xangeon:

@Ankobanko Du får välja om du vill hoppa in i gruppen med @Edvin-89 eller om du vill köra med oss i Grupp 4. Kör du med oss så stänger jag i så fall Grupp 4 och fixar medlemskapet så snart som möjligt.

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
@PlayOn
@Ankobanko
@Kabeltv

Jag stannar med er i grupp 4, då är det klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xangeon:

Tillagd!

Du kan få hoppa in i vår grupp om du vill, i så fall lägger jag till dig nedan.

Grupp 4:
@Xangeon (jag)
@AxxT
@Snakey
@Dhanjel
- ledig
- ledig
- ledig

absolut

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

Vår grupp blev full den med tyvärr. Men kolla Edvins kommentarer

Visa signatur

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av htbtoma:

Finns två platser kvar hos mig, dock kör vi inte igång direkt nu, utan när lanseringen börjar närma sig om det är ok?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Finns två platser kvar hos mig, dock kör vi inte igång direkt nu, utan när lanseringen börjar närma sig om det är ok?

absolut, jag har en switch 1 men funkar väl i stort sett lika bra för den? såg att det var vissa switch 2 unika features men ändå betydligt billigare att skaffa en familjesub än en egen sub på nintendo online

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av htbtoma:

absolut, jag har en switch 1 men funkar väl i stort sett lika bra för den? såg att det var vissa switch 2 unika features men ändå betydligt billigare att skaffa en familjesub än en egen sub på nintendo online

Då lägger jag till dig i min lista och återkommer när det börjar närma sig lansering
Som jag förstår det så är det samma till både Switch 1 och 2, men att det finns saker som bara gynnar Switch 2, som tex gratis uppgraderingar för vissa Switch 1 spel.

Har då en plats kvar ifall någon är intresserad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vi fick en plats över i Grupp 4. Så om någon vill ha ett års Online + Expansion Pass för 85kr så citera mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xangeon:

Vi fick en plats över i Grupp 4. Så om någon vill ha ett års Online + Expansion Pass för 85kr så citera mig

Jag tar platsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfsvåg:

Jag tar platsen.

Fixar!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Edvin-89:

Då lägger jag till dig i min lista och återkommer när det börjar närma sig lansering
Som jag förstår det så är det samma till både Switch 1 och 2, men att det finns saker som bara gynnar Switch 2, som tex gratis uppgraderingar för vissa Switch 1 spel.

Jag är intresserad utav att gå med i din grupp

Permalänk
Medlem

Jag hakar gärna också på någon grupp (helst när det börjar närma sig men är flexibel, särskilt när det är så pass billigt 😅)

Permalänk
Skrivet av Edvin-89:

Jag skickade dig ett PM att jag är intresserad ifall du fortfarande har en plats ledig 😉