Visa din första YouTube video!

Permalänk
Medlem

Visa din första YouTube video!

Vet inte om jag lägger denna rätt, men antar det.

Vore kul att se era första Youtubeklipp. Förmodligen blir det en liten nostalgitripp.
Gärna med en liten beskrivning varför man laddade upp det.

Tror många av oss har laddat upp åtminstone ett klipp genom åren. Även fast man inte jobbar med youtube så har säkert ett eller annat klipp åkt upp genom tiderna.

Jag börjar!

För 16 år sedan laddade jag upp detta klipp som skulle vara en "PVP MOVIE". Från spelet World Of Warcraft.
Jag tror jag tyckte jag var bra, och hade imponerande gear/utrustning och valde därför att ladda upp det(tror att det var under "Vanillatiden" ).

Var 15-16 år gammal.

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 5700x - 32 - 1070

Permalänk
Medlem

Upplagd januari 2010.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Min första video var inte precis en "video"... utan bild med musik😅 Jag gillar chipmusic så det blev en låt från Atari ST och senare blev det lite från Commodore 64 också.
På den tiden visste jag inte hur man skulle göra en video och jag tror jag använde filmredigeringsprogrammet som följde med Windows för att göra den? Mer eller mindre så var dom första jag laddade upp testvideos.

Uppladdad "18 juli 2008".

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

2009 var en annan tid!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Sjukt att Sweclockers började som ett snuskyls-forum.

Permalänk
Medlem

Postade den här igår, vet inte om det är min första men nästan i alla fall.

Permalänk
Medlem

2008 laddade jag upp min första video. Och enda som inte är olistad/privat

Permalänk
Medlem

Kul detta ju! Första som är publik iaf, 9 år sedan bara. Tror jag har haft någon från 2008 eller något tidigare som städats bort.
Har hållit på med bilar de senaste 15 åren istället för att spela, men nu har det blivit ny dator och mycket mer spelande.

Permalänk
Medlem

Inte min första video, men video från Wheels and Wings 2025

Permalänk
Medlem

Borde nog vara detta, Verkar vara första och enda jag laddat upp

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Har bara lagt upp en enda video på min kanal, för 11 år sen. Jag lekte runt lite med ShareFactory (på Playstation) och gjorde en musikvideo/samlingsvideo med klipp från Infamous Second Son. När jag nu precis tittade på den så var det nästan så att man fick ta fram skämskudden. Blir inge bättre av den gräsliga gratismusiken (från ShareFactory) heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AllMessedUp:

Vet inte om jag lägger denna rätt, men antar det.

Vore kul att se era första Youtubeklipp. Förmodligen blir det en liten nostalgitripp.
Gärna med en liten beskrivning varför man laddade upp det.

Tror många av oss har laddat upp åtminstone ett klipp genom åren. Även fast man inte jobbar med youtube så har säkert ett eller annat klipp åkt upp genom tiderna.

Jag börjar!

För 16 år sedan laddade jag upp detta klipp som skulle vara en "PVP MOVIE". Från spelet World Of Warcraft.
Jag tror jag tyckte jag var bra, och hade imponerande gear/utrustning och valde därför att ladda upp det(tror att det var under "Vanillatiden" ).

Var 15-16 år gammal.

https://www.youtube.com/watch?v=BqHJTczExgY

2006-04-10
Lade upp ett klipp på när guildet gjorde vår första Thunderfury.
Tyvärr fick klippet en copyrightstrike efter typ 10 år och kanalen försvann efter det, det var dock det enda klippet jag hade lagt upp på den kanalen.
Har både frapsinspelningen och det redigerade kvar såklart.

Permalänk
Medlem

18 år sedan renoverade jag en BMW V12 motor, klippet som lades upp efteråt var detta 🤣

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Första videon jag laddade upp på Youtube var ”En helkväll med Elvis”

Tidigare driftade jag en videoserver hemma, men när utvecklingen av den och säkerhetsuppdateringar slutade komma fick det bli YT.

Visa signatur

Asus C6H | R9-3900XT | 4x8GB G-Skill Ripjaws V 3600@3466 CL14 | Asus Radeon RX 580 8GB Strix Gaming OC | Asus Strix Raid DLX | Corsair Obsidian 750D AE

Permalänk
Medlem

La upp 2 klipp som spelar UFC introlåt dom hade för ca 20-25år sen.
Från den MMA-eran överlag som var bra och byggde legender.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

18 år sedan, copystrikad så fick byta låt av ett "urval från youtube"
https://www.youtube.com/watch?v=pTj9h2oUL5c

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7