Den stora Playstation 4-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Förutom att byta TV.

Kan du testa att para om kontrollerna (håll nere reset på undersidan)? Eller köra med sladd?
Har ett svagt minne av att generation 2 av DS4 kontrollen så går det att stänga av den trådlösa delen och bara köra med kabeln. 🤔 Hur dock är en annan fråga. Kan okså vara så att jag blandar ihop det med något annat med.

Du kan ju också bygga om databasen på konsolen. Det kan lösa märkliga problem, men troligen inte. Men skadar inte att testa. 🙂

Har du bilder på kontrollerna? Du var ju osäker på om en var orginal eller ej. 🙂

Så ser mina två kontroller ut. Den översta har jag köpt till i efterhand för batteriet är rätt kass i den understa. Så den översta är ej orginal men den understa ser mer äkta ut.

Båda är trådlösa. Det är bara kabel till den översta på bilden för att den laddar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Så ser mina två kontroller ut. Den översta har jag köpt till i efterhand för batteriet är rätt kass i den understa. Så den översta är ej orginal men den understa ser mer äkta ut.

Båda är trådlösa. Det är bara kabel till den översta på bilden för att den laddar.

Ja skulle okså säga den under är äkta. Playstation loggan på mittenknappen brukar vara en bra indikator på det.
Det ser också ut att vara den första variationen av DS4 kontrollen då knapparna är svarta. Gen 2 har lite mer gråa knappar likt den falska.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.